choroba lokomocyjna

1. Data: 2004-07-27 15:30:45

Temat: choroba lokomocyjna
Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od lat mecze sie z choroba lokomocyjna. Jest to dosc uciazliwe. Czy jest
jakies skuteczne lekarstwo na taka przypadlosc? Czy w Polsce stosuje sie
leczenie jej poprzez hipnoze?
Zazwyczaj jak gdzies jade biore awiomarin, ale jestem po nim baaaaaaardzo
spiaca i w sumie dzien mam zmarnowany poniewaz czuje sie jakby to napisac...
hmmm po prostu nic mi sie nie chce.
Magda

2. Data: 2004-07-27 15:40:14

Temat: Re: choroba lokomocyjna
Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:

> Od lat mecze sie z choroba lokomocyjna. Jest to dosc uciazliwe. Czy jest
> jakies skuteczne lekarstwo na taka przypadlosc?

Probowalas kapsulek z imbirem ? IMHO bardzo skuteczne, a nie maja
skutkow ubocznych.

Dunia

3. Data: 2004-07-27 16:24:28

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Probowalas kapsulek z imbirem ?

Pierwszy raz o nich slysze. Gdzie je mozna kupic? i jaka jest ich nazwa?

4. Data: 2004-07-27 16:25:35

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Pierwszy raz o nich slysze. Gdzie je mozna kupic? i jaka jest ich nazwa?

Do kupienia w aptece- np. Avioplant.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

5. Data: 2004-07-27 16:28:56

Od: "agnuk" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

lokomotiv pastylki do ssania, tabl. do połykania lub syrop

--
Aga

6. Data: 2004-07-27 19:03:55

Od: Kranu <b...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał:

> [...]
> spiaca i w sumie dzien mam zmarnowany poniewaz czuje sie jakby to napisac...

Sa jakies metody akupunkturowe typu masowanie nadgarstka, plaster na
brzuch...
Lokomotiv jest dosyc skuteczny no i te na bazie imbiru, tylko mnie sie
po nich odbija jakimis przyprawami :D

--
Kranu

7. Data: 2004-07-27 19:16:02

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kranu" <b...@a...com> napisał w wiadomości

> Lokomotiv jest dosyc skuteczny no i te na bazie imbiru, tylko mnie sie
> po nich odbija jakimis przyprawami :D

No wlasnie imbirem...

Iwona

8. Data: 2004-07-27 22:36:02

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie je mozna kupic? i jaka jest ich nazwa?
w aptekach znajdziesz kilka takich preparatów: lokomotiv, avioplant,
zingerek, herbi kin, zingibir...

na chorbę lokomocyjna można też stosować homeopatię (cocculine boiron) lub
plastry (transaway)- ale lepiej wypróbuj najpierw imbir.

9. Data: 2004-07-27 22:40:50

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magda m...@p...onet.pl ...

> [...]
> baaaaaaardzo spiaca i w sumie dzien mam zmarnowany poniewaz czuje sie
> jakby to napisac... hmmm po prostu nic mi sie nie chce.

Sa np. plastry transway, albo z homeopati Boiron, tylko teraz mi nazwa
uciekła z głowy.

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
"_")

10. Data: 2004-07-27 23:20:50

Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój ...

> albo z homeopati Boiron, tylko teraz mi nazwa
> uciekła z głowy.

cocculine???

--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516