choroba psychiczna?

From: "lil.dogg" <l...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: choroba psychiczna?
Date: Sat, 27 Sep 2003 17:11:47 +0000 (UTC)

zdarza się wam czasem ze czujecie, ze sa pewne rzeczy, ktorych nie umiecie
wypowiedziec na glos, umiecie je tylko "pomyslec" czyli powiedziec sobie
wewnetrznie? gdybym wszystkie te rzeczy ktore mysle wypowiedziala na glos,
albo umiala, chociazby napisac bylabym pewnie kims w rodzaju rewolucjonisty
bo mysle zupelnie inaczej niz inni ludzie...;/ to stwarza problemy, jestem
cholernie nieelokwentna youknowhatimsayin'? malo osob mnie rozumie, powiem
wiecej: nikt mnie nie rozumie, nie ma takiej istoty myslacej na swiecie
ktora znala by mnie, z ktora bym swobodnie rozmawiala i nie myslala "czy
dobrze wygladam? czy spodoba jej sie to jak sie usmiechne w ten sposob, albo
powiem to taki a nie innym tonem glosu?" itd itp schizofrenia. sam na sam ze
soba jestem calkiem normalna, ale gdy jestem w towarzystwie innej
osoby...mysle tylko jak by wypasc. nie mysle o tym jak byc soba, nie czuje
sie soba, czuje sie tym, co widzi przed soba ten drugi czlowiek. to
wporwadza mnie na stany depresyjne, ludzie wokol pytaja sie "co ci jest?" a
ja odpowiadam...a raczej nie odpowiadam.nie wiem jak. nawet teraz gdy pisze,
zastanawiam sie do jakiej grupy ludzi mnie zaszufladkujecie, jak mnie sobie
wyobrazicie, jako jakas babe 30letnia? dla pewnosci powiem ze mam 15 lat
ladna zgrabna i powabna czy to zmienilo sposob w jaki przeczytacie znowu ten
tekst/ moze znajdzie sie tu jakis psychiatra ktory mi pomoze, bo czasem
czuje ze gdyby nie ci wszyscy ludzie zycie byloby piekniejsze...czasem
chcialabym zabic wszystkich ludzi i zyc szczesliwie, ale tak...?;/ale jak
blagam pomozcie mi znalezc sposob by patrzac na ludzi widziec tylko powietrze