choroby psychiczne

1. Data: 2003-01-19 11:15:43

Temat: choroby psychiczne
Od: "MAŁA MI" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Mam do napisania referat pt. CHARAKTERYSTYKA WYBRANYCH CHORÓB PSYCHICZNYCH
jesli ktoś zna jakieś ciekawe strony, na których mogłabym cos znaleźć, to
proszę o przesłanie linków
z góry dzięki
pozdrawiam
MONIKA - MAŁA MI
m...@x...wp.pl

1. Data: 2003-01-19 13:52:48

Temat: Re: choroby psychiczne
Od: "d.v." <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli tak postawil jakis fachowiec pytanie, to proponuje ci zrobic xero
Kępinskiego, Kokoszki, Puzynskiego i rzucic nauczycielowi na stół.
Acha, możesz kjeszcze dorzucic DSM IV.

Chyba że piszesz książkę, a nie refereat.

1. Data: 2003-01-19 15:28:34

Od: "Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam do napisania referat pt. CHARAKTERYSTYKA WYBRANYCH CHORÓB PSYCHICZNYCH

taki temat referatu zakrawa na kpinę. brawo dla nauczyciela (wykładowcy,
itd.)

1. Data: 2003-01-19 15:38:03

Od: "Silvio Manuel" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> taki temat referatu zakrawa na kpinę. brawo dla nauczyciela (wykładowcy,

Zgadza się. Nie jest możliwe zrobienie listy wszystkich ludzi na Ziemi i
jeszcze dodanie do tego charakterystyki. Nawet trudne to będzie w stosunku
do tych wybranych. :)

pozdrawiam
Silvio Manuel

1. Data: 2003-01-19 16:25:36

Od: "Łukasz Nawrocki" <l...@k...lm.pl> szukaj wiadomości tego autora

PSYCHICZNYCH

> taki temat referatu zakrawa na kpinę. brawo dla nauczyciela (wykładowcy,
> itd.)

znaczy się chciałem powiedzieć, że nie da się w referacie streścić nawet
głównych cech takich chorób :)

Re: Siła naszego umysłu...
co sadzicie o reklamie spolecznej?
reklama społeczna!!!
Zachwiane poczucie wlasnej wartosci - DLUGIE
Jak to jest z tym szczęściem...? - uwaga długie i nudne