co sadzicie o reklamie spolecznej?

1. Data: 2003-01-19 08:19:49

Temat: co sadzicie o reklamie spolecznej?
Od: " anna" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

p.s. potzrbuje pilnie wszelkich materialow z tej dziedziny psychologii,
przede wszystkim adresow na strony o tej tematyce. a najlepiej stron agencji
reklamowych, ktore ja tworza.

1. Data: 2003-01-19 11:39:51

Temat: Re: co sadzicie o reklamie spolecznej?
Od: Wojtek Wójcik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego tytuł nie przsytaje do tresci posta?
W.W.
POgmeraj troszke w wyszukiwarkach - gwarantuje sukces

1. Data: 2003-01-19 13:50:52

Od: "elektro" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam zrobiłem jedną taką reklamę i wydaje mi się że nie zabardzo można
znaleźć informacje na stronach www agencji czy domów produkcyjnych.
Reklama społeczna rządzi się zupełnie innymi prawami.

Chyba najlepszym źródłem będą instytucje od których wypływa inicjatywa
wykonania takiej reklamy. W moim wypadku było to Krajowe Biuro ds Zwalczania
Narkomanii.

Duże agencje lub duże domy produkcyjne wymyślają lub tworzą takie reklamy.
Od tych ostatnich można się dowiedzieć jak zrobiono daną reklamę.
Ludzie z agencji będą już bardziej się orientować w psychologicznych
sprawach.
Myślę że w firmach zajmujących się badaniami będą osoby potrafiące wyjaśnić
niektóre mechanizmy.

1. Data: 2003-01-19 16:39:16

Od: Wojtek Wójcik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika maison zajmowała sie i pewnie dalej zajmuje reklama społeczna
nie sadze ze kieruje sie w duzym stopniu innymi prawami jako reklama ale
tylko inny jest cel - nie ostatecznie kupno tylko perswazja przypominanie i
informowanie o zagrozeniach itp.
sama reklama bez całego zaplecza organizacyjnego itd to topinie upe kasy w
gównie
a niestety jakos sie wierzy za bardzo w moc reklamy 9tak mi sie zdaje)
W.W.

1. Data: 2003-01-19 17:13:27

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Wójcik <w...@o...pl> napisał(a):

> dlaczego tytuł nie przsytaje do tresci posta?
> W.W.
> POgmeraj troszke w wyszukiwarkach - gwarantuje sukces

Zrobilam to celowo gdyz zwykla prosba o informacje jakos nie dawala
rezultatu, poza tym szukalam juz wszedzie , wciaz pokazuja mi sie te same
adresy a ja chce wiecej;) Pozdrawiam.

1. Data: 2003-01-19 17:17:22

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

elektro <p...@a...waw.pl> napisał(a):

> [...]
> sprawach.
> Myślę że w firmach zajmujących się badaniami będą osoby potrafiące wyjaśnić

Zdziwisz sie moze, ale wlasnie na stronach agencji robiacych takie reklamy
jest najwiecej informacji, konkretnie sprecyzowany cel jakiemu ma
sluzyc+oczywiscie przyklady reklam prasowych czy outdoorow a to jest mi
wlasnie potrzebne, niestety nie mam czasu na bieganie po firmach, ale
dziekuje za probe pomocy, pozdrawiam.
P.S. Jezdzac dzis po Warszawie po prostu spisalam adresy internetowe
umieszczone na bilboardach z reklama spoleczna:)

1. Data: 2003-01-19 17:21:25

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> gównie
> a niestety jakos sie wierzy za bardzo w moc reklamy 9tak mi sie zdaje)

Nie zgodze sie, ze reklama spoleczna nie daje rezultatow, chociaz czesto ich
tworcy tak sadza. Dobrze zrobiona reklama zahacza sie w naszej pamieci,
czesto uswiadamia...powinno ich byc wiecej...

1. Data: 2003-01-19 18:09:42

Od: Wojtek Wójcik <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tworcy tak sadza. Dobrze zrobiona reklama zahacza sie w naszej pamieci,
> czesto uswiadamia...powinno ich byc wiecej...
Reklama sama w sobei nic nei zrobi
nie ma bata
a jej celem ostatecznym nei jest zwrócenie uwagi - musi byc integralna
czescia całej kampanii
a sa takei kampanie które akurat reklamy b, nie potrzebuja - w kazdymn razie
mozna je sobei wyobrazic
W.W.

1. Data: 2003-01-19 19:42:23

Od: "elektro" <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> P.S. Jezdzac dzis po Warszawie po prostu spisalam adresy internetowe
> umieszczone na bilboardach z reklama spoleczna:)

No jestem zdziwiony.
Bo nie widziałem ani na stronach Lintasa, ani na stronach Greya, McCann
Ericsson, Saatchi & Saatchi. Może coś się zmieniło. Jeśli możesz to podaj mi
adresy agencji na których są takie opisy. Będę wdzięczny.
A co do adresów internetowych na billboardach z reklamami społecznymi to
wydaje mi się że to są raczej adresy instytucji niosących pomoc a nie adresy
agencji reklamowych.
Chyba że mi się coś pomyliło albo czegos nie rozumiem.

1. Data: 2003-01-19 22:54:57

Od: " " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

elektro <p...@a...waw.pl> napisał(a):

> [...]
adresy
> agencji reklamowych.
> Chyba że mi się coś pomyliło albo czegos nie rozumiem.

Ja znalazłam wiele na www.cityboard.com.pl poza tym polecam bardzo ciekawe
strony z reklamą alternatywną - www.twozywo.art.pl też znajdziesz tu
przykłady bilboardów, nawet tych nie znanych jeszcze z ulic. I chciałam też
dodać, że na stronach spisanych z reklam znalazłam nie tylko informacje o
tym jak pomóc, ale również szkice kampanii.
Pozdrawiam.

reklama społeczna!!!
Zachwiane poczucie wlasnej wartosci - DLUGIE
Jak to jest z tym szczęściem...? - uwaga długie i nudne
Problem ?
nierzeczywiste poczucie niesprawiedliwosci