chwalę - glinka czerwona Argiletz

1. Data: 2004-01-28 09:24:02

Temat: chwalę - glinka czerwona Argiletz
Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie - kupiłam i jak dotąd użyłam raz. Nie spodziewałam się jakichś
niesamowitych efektów, a tu miła niespodzianka!
Glinka wyraźnie wchłania tłuszcz z tłustszych partii twarzy, wyraźnie ściąga
pory skóry, wyrównuje kolor.
Jak dla mnie - przebój miesiąca.

Lady Huncwot

PS - oczywiście znowu śledziłam bzdury w tłumaczeniach opisu kosmetyku - w
wersji producenta glinkę trzyma się na twarzy 10 min., w wersji polskiego
importera - 15 min. (plus uwaga o zwilżaniu skóry wodą, której nie ma w
treści oryginalnej).
LH

1. Data: 2004-01-28 17:00:22

Temat: Re: chwalę - glinka czerwona Argiletz
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niesamowitych efektów, a tu miła niespodzianka!
> Glinka wyraźnie wchłania tłuszcz z tłustszych partii twarzy, wyraźnie

a mozesz powiedziec jaka cena i gdzie kupilas?

Kamila

1. Data: 2004-01-28 18:35:37

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> napisał w
wiadomości news:bv7v3i$n79$1@news.onet.pl...
> [...]
> niesamowitych efektów, a tu miła niespodzianka!
> Glinka wyraźnie wchłania tłuszcz z tłustszych partii twarzy, wyraźnie

Świetne są tez glinki (czerwona, zielona, różowa i żółta - i chyba
biała(?)) polskie - ostatnio kupowałam w sklepie zielarskim po (chyba) 4 zł
za jednorazową paczuszkę. Glinki są do różnych skór. Niestety nie zadałam
sobie trudu zapamiętania producenta, ale były różnych.

Sowa - też bardzo zadowolona, wręcz bardzo, bardzo zaskoczona z uzyskanego
efektu tak prostego czegoś (bo skład to - glinka ...... koloru ).

1. Data: 2004-01-29 09:55:12

Od: l...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

>  a mozesz powiedziec jaka cena i gdzie kupilas?

Kupiłam na www.esentia.pl, wersja w gotowej do użycia paście kosztuje ok. 17 zł.

Pozdrawiam,
LH

Jesteście próżne? ;-)