chwalę się...(długie)

31. Data: 2004-03-08 08:18:36

Temat: Re: chwalęsię...[basioukowy barszcz bialy]
Od: b...@w...serwery.pl (Basiou) szukaj wiadomości tego autora

M> Niestety nie jest zgodny, przeciez jest w nim maka - a do tego smietana,
M> kielbasa itd. :)
M> Pozdrawiam,
M> Malgorzatka

W kwestii barszczu bialego.
Moze to co robie to wedlug definicji kulinarnych nie jest typowym
barszczem bialym, ale nam smakuje i ktos z Was z tego skorzysta :)

Seler kroje w slupki (dosc duza ilosc), tak jak ziemniaki na frytki i gotuje. Dodaje
oczywiscie przyprawy: lisc laurowy, obowiazkowo ziele angielskie i
troche soli. Mozna wrzucic oczywiscie cebule (wrzucam cala,
nadkrojona, bo nie przepadam za gotowana cebula i zalezy mi tylko na
smaku).
Gdy bedzie juz miekki to czesc selera przepuszczam przez robota kuchennego, zeby
go porzadnie przemielilo i wrzucam znow do gara. Lubimy takie lekko
zawiesiste zupki. Dodaje smietane, tak zeby porzadnie zabielilo i
doprawiam do smaku sola i odrobina kwasku cytrynowego (moze byc
zamiast kwasku ocet jablkowy, winny, kwestia smaku). Na koniec
rozcieram majeranek, nie zalujac bo znacznie poprawia smak.
Do tego jajeczko na twardo albo kielbaska i finito :)

--
Best regards,
Basiou mailto:b...@w...serwery.pl

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

32. Data: 2004-03-08 10:49:48

Od: "Małgorzatka+" <malgorzatka_sio z tym_@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiou" napisał w wiadomości
wery.pl...

> W kwestii barszczu bialego.
> Moze to co robie to wedlug definicji kulinarnych nie jest typowym
> barszczem bialym, ale nam smakuje i ktos z Was z tego skorzysta :)

Brzmi smakowicie, ja na pewno skorzystam. Dzieki :)
Malgorzatka

[MM] ciąg dalszy...
siemie lniane
nius kontrolny (?);)