chyba cos jest nie tak

1. Data: 2003-03-05 22:06:45

Temat: chyba cos jest nie tak
Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, moze jestem za mało cierpliwa, ale wcale nie chudnę. Wydaje mi
się, że się objadam bezstydnie na tej MM-ce....
Chyba cos robie źle. Wprawdzie są przepisowe 3 posiłki, miedzy nimi niestety
pogryzki (te nieszczesne orzeszki ziemne) i to chyba o to chodzi. Bo kolejne
dania naprawdę robie z przepisów MM-owiczów. Analizuję i tylko te orzeszki
są moją winą....
W normalnych dietach powidzianoby mi, że są zabójczo cięzkostrawne i
wysokokaloryczne....
Pomóżcie, proszę o wsparcie i miłe słowo, bo mnie dołek jakis dopada...
wszyscy chudną, a ja jakaś nie taka jak wszyscy, czy co? :(
Smutna Gisia (może to ta teskonota do wiosny mnie tak nastraja)

2. Data: 2003-03-05 22:35:33

Temat: Re: chyba cos jest nie tak
Od: "Ana" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gisia" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wszyscy chudną, a ja jakaś nie taka jak wszyscy, czy co? :(
> Smutna Gisia (może to ta teskonota do wiosny mnie tak nastraja)

*****
Codziennie pogryzam orzeszki, tekie co je trzeba wydlubac ze skorupek a wiec
nie prazone na tluszczu. Nie chudne co prawda w zastraszajacym tempie, ale
4,5 kg juz stracilam (4 tygodnie) , wiec chyba one akurat tak bardzo nie
szkodza :-)
Uszy do gory, doczekasz sie tylko nie rezygnuj.
Pozdrawiam
AniaK

3. Data: 2003-03-05 22:46:44

Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ana" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szkodza :-)
> Uszy do gory, doczekasz sie tylko nie rezygnuj.

Dzis mi jest z tego powodu strasznie smutno...
No ale nie mam zamiaru sie jeszcze łamac.... musze się nauczyć MM.
Chcę żyć zdrowo.
Pozdrwiam- Gisis

4. Data: 2003-03-05 23:19:09

Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b45sdt$i6c$...@n...onet.pl, Gisia at g...@b...pl wrote on
5/3/03 23:06:

> [...]
> wszyscy chudną, a ja jakaś nie taka jak wszyscy, czy co? :(
> Smutna Gisia (może to ta teskonota do wiosny mnie tak nastraja)

po pierwsze sie nie smuc.
jesli dotad bylas na diecie niskokalorycznej to rzeczywiscie moglas przytyc,
ale powinno sie to ustabilizowac.
powoli.
a moze zrobisz eksperyment i zastapisz orzeszki suszonymi morelami albo
sliwkami?
bo orzeszki w 1 fazie to niezbyt.
ewentualnie zrob sobie "orzeszki" z ciecierzycy (zwanej cieciorka lub
grochem wloskim): namoczyc okolo 20 godzin i na blache do piekarnika az
powroci do pierwotnych rozmiarow. obtoczyc w przyprawch lub soli.

i jeszcze raz: uszy do gory! trzymam kciuki, zeby bylo dobrze
--
*gosia*

5. Data: 2003-03-06 07:31:56

Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gisia <g...@b...pl> napisał(a) w wiadomości

> Pomóżcie, proszę o wsparcie i miłe słowo, bo mnie dołek jakis dopada...
> wszyscy chudną, a ja jakaś nie taka jak wszyscy, czy co? :(

Spokojnie, ja też jeszcze nie chudnę. :-) Jest nas dwoje.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

6. Data: 2003-03-06 08:50:16

Od: "Gisia" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!
Wszystkim bardzo dziekuje za dobre słowo.
Teraz jest mi potrzebne. Obiecuje, że będę sie trzymać :)

7. Data: 2003-03-06 20:34:16

Od: "M@ga" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gisia" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem, moze jestem za mało cierpliwa, ale wcale nie chudnę. Wydaje mi
> się, że się objadam bezstydnie na tej MM-ce....

Czesto jest tak ze ludzie ktorzy uslysza ze nie musza juz liczyc kalorii,
popadaja w skrajnosc i przesadzaja z iloscia jedzenia, poniewaz w metodzie
M. jest to jak gdyby mniej wazne. A niekoniecznie tak jest i wiekszosc zjada
po prostu sporo za duzo.

> Chyba cos robie źle. Wprawdzie są przepisowe 3 posiłki, miedzy nimi
niestety
> pogryzki (te nieszczesne orzeszki ziemne)

Okreslenie pogryzki orzeszkowe tez jest malo precyzyjne, nawiasem mowiac
lepiej bylo by gdybys chrupala nieluskane migdaly - wiekszosc orzechow ma
dzialanie zakwaszajace organizm.

A na koniec: MM jest pomyslem i metoda, ktora niekoniecznie musi sie
sprawdzac u wszystkich. Rozne typy metaboliczne roznie reaguja na
ekperymenty kulinarne, dopasowanie i ustalenie wlasciwego sposobu
odzywiania, nawet przy duzym doswiadczeniu, jest procesem zmudnym i
dlugotrwalym.
Ale nie zniechecaj sie, zycze sukcesow!

Pozdrawiam
M@ga