chyba jestem w szoku!!

1. Data: 2004-05-26 20:54:53

Temat: chyba jestem w szoku!!
Od: "naomi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może któraś z Was będzie się orientować w temacie:
a propo płukanki z pokrzywy i skrzypu, zalewam te ziółka razem wodą
przegotwaną i potem jak ostygnie robie ostanie płukanie na włosy, jak
stosowałam sama pokrzywę wszystko było oke, ale dodałam skrzypu i mi włosy
ciemnieją!! a na dodatek blond pasemka mają odcień ciemno zielony - jak to
możliwe?? czy doszło do jakies reakcji pomiędzy pokrzywą a skrzypem?
przecież tak sie stosuje od zawsze - babcina metoda, a dodam że skrzyp i
pokrzywa nazbierana w czyściutki rejonie, w polach. Co mam zrobić/
nie chcę rezygnować z tej płukani bo bardzo wzmacnia włosy itd, jużnawet
rozcieńczam ale dalej są ciemne i zielonkawe:((
dziękuję z góry
Pozdraiwam
"zielona"

1. Data: 2004-05-27 08:09:46

Temat: Re: chyba jestem w szoku!!
Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może przed uzyciem płukanki spróbuj zamknąć łuski włosów czyli - ostatnie
płukanie chłodniejszą wodą.
Jeżeli nie pomoże zrezygnuj ze skrzypu, widocznie ma jakies bliżej mi nie
znane pigmenty, które zabarwiają jasne włosy.
Istnieje przeciez podział na płukanki (naturalne, ziołowe) do włosów
ciemnych i jasnych więc cos jest na rzeczy
pozdrawiam
Jeannette

1. Data: 2004-05-27 08:34:42

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

naomi <a...@i...pl> napisał(a):
> czy doszło do jakies reakcji pomiędzy pokrzywą a skrzypem?

nie, po prostu skrzyp przyciemnia włosy:
http://kobieta.gazeta.pl/kobieta/1,53741,72465.html - zobacz tutaj, jest
polecany jako płukanka do włosów ciemnych. zamiast płukania, możesz go pić -
również świetnie wzmacnia włosy.

do Sowy
wlosy blond pytanie o farbe
[moze i OT] Uczulenie?