chyba nie do konca rozumiem

371. Data: 2011-11-25 21:52:18

Temat: Re: chyba nie do konca rozumiem
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 21:56, XL pisze:
> Kobiety są po prostu i zwyczajnie głupie.

No, wreszcie odpowiednio podpisałaś i umotywowałaś wszystkie swoje
posty. Gratuluję!

Ewa

372. Data: 2011-11-25 21:58:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 19:19:09 +0100, Aicha napisał(a):

> Patelnią ;)

Tobie się wszystko w seksem kojarzy :->
--
XL

Z kobietami-gwiazdami filmowymi nigdy mi się nie układało. Nienawidzą mnie
za sam wygląd, a więc dałam za wygraną i nie staram się, aby mnie polubiły.
M. Monroe

373. Data: 2011-11-25 21:59:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 19:22:01 +0100, Vilar napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> hahaha, nie ma jak skuteczność..... MK

Każdy szuka skuteczności operujac takimi narzędziami, jakimi sam obrywał...

374. Data: 2011-11-25 22:00:00

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 22:51, XL pisze:

> Własnym :->

Samouwielbienie jest własne zazwyczaj. Twoje jest inne?

michał

375. Data: 2011-11-25 22:00:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Nov 2011 20:05:05 +0100, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Vilar" <v...@u...to.op.pl> napisał w wiadomości

> Ze samozaletowanie ikselowe, nie jest ta wersja pozytywna.

Na szczęście TY nie masz żadnego wpływu na nią. Dlatego dla Ciebie akurat
pozytywna nie jest.

376. Data: 2011-11-25 22:07:14

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 21:27, michał pisze:

> To samo miałem zasugerować, ale uznałem, że urażę tym uczucia NL treneRa
> i nie zgodzi się na użyczenie tego symbolu.

A on zastrzegł ten znak firmowy?

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

377. Data: 2011-11-25 22:11:23

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 22:58, XL pisze:

> Tobie się wszystko w seksem kojarzy :->

To w świętokrzyskiem patelni używa się do seksualnych perwersji? U nas
tylko do smażenia albo prostowania intelektu. :)))

michał

378. Data: 2011-11-25 22:11:35

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 21:56, XL pisze:

> Ręcoopad. Nosz nie piszę o winnych katastrofy, kobieto!
> Szkoda słów.
> Naprawdę uważam, że parytet w polityce to utopia... Kobiety są po prostu i
> zwyczajnie głupie.

A Ty jaki masz drugi chromosom płciowy? X czy Y? :)))))))))))))))

379. Data: 2011-11-25 22:16:21

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 23:07, Aicha pisze:

> A on zastrzegł ten znak firmowy?

W każdym razie jest bardzo drażliwy.

michał

380. Data: 2011-11-25 22:20:37

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-25 22:59, XL pisze:

> Każdy szuka skuteczności operujac takimi narzędziami, jakimi sam obrywał...

Biedny trenR... :)

--
Pozdrawiam - Aicha

http://wroclawdailyphoto.blogspot.com/
Jak nie pisać po angielsku

Idiotowo kaput?
Krzyz w Sejmie (GW)
W sumie to zal kobiety- Danuta Walesa (link)
Dała przykład nam Islandia
Dlaczego genialna "teoria nadistot" Wisniewskiego nam ujawnia, ze "alegorycznym pozywieniem" Boga jest wiedza