ciac czy ciac (roze) oto jest pytanie

41. Data: 2005-02-14 21:49:22

Temat: Re: ciac czy ciac (roze) oto jest pytanie
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Rafał Wolski wrote:

> Żeby nie było, że nie czytam :-)
> Odmianę dokładnie pisze się tak: Kornenbourg, inna nazwa to Flaming
> Peace rośnie do 1,20 m.
:)))))
praktyk czyta ze zrozumieniem
weryfikujac jak widac powyzej przeczytane prawdy
:)
juz tym roku mialy prawie tyle
wydaje mi sie
ze te 120 cm jest jakas srednia
?

> A po dokładnym wczytaniu się w poprzednie posty i wyłowieniu drobnych
> złośliwości :-))...
> Więc mówisz, że wszystko co potrzebuje czerpie z szamba...:-)
:)
samo zycie ...
:))))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

42. Data: 2005-02-15 10:05:29

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Informacje faktycznie są bardzo ogólne.
> Dla mnie podstawowym błędem w tym artykule jest nazywanie róż okrywowych
> gatunkiem.
>

> Pozdrawiam
> Marta

Witam,
dziękuję za wyjasnienia przyjmuję wszystkie uwagi z pokorą. A myślałam, że
nie dopatrzysz sie tego przedziału 2-4 :-)
dla mojej tezy musiałam wziąć 4 żeby było za ciasno :-)
pozdrawiam, Bogda

43. Data: 2005-02-15 19:07:28

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> przygoda z pitbullem niczego Ciebie nie nauczyla
> :PP
> :)))

Czy mam rozumieć Tadziu, żeś Ty nasłał na Niego pitbulla zamiast redbula?
jeśli tak, to bardzo nieładnie ;-)

pozdr
Ania

44. Data: 2005-02-15 19:33:32

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Czy mam rozumieć Tadziu, żeś Ty nasłał na Niego pitbulla zamiast redbula?
> jeśli tak, to bardzo nieładnie ;-)
:))))
choc tez uwazam
ze nieladnie zyczyc komus czegos
co nam niemile
ale w jednoczesnie w pelni rozumie tego pitbulla
rzucajacego sie na Dirka za gadanie do niego po lacinie
:)

45. Data: 2005-02-15 19:44:24

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> ale w jednoczesnie w pelni rozumie tego pitbulla
> rzucajacego sie na Dirka za gadanie do niego po lacinie
> :)

z tego co pamiętam Dirko rzucił po łacinie po ugryzieniu, jak był w szoku, a
nie przed...
dobrze pamiętam...sprawdziłam w googlach :)))))))

bo ja pamiętliwa nie jestem :(

pozdr
Ania

46. Data: 2005-02-15 19:44:29

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
[...]
> ale w jednoczesnie w pelni rozumie tego pitbulla
> rzucajacego sie na Dirka za gadanie do niego po lacinie

Dzyń, dzyń.
Zaczynasz upodabniać się do niego?
:-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

47. Data: 2005-02-15 19:48:16

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości

> Dzyń, dzyń.
> Zaczynasz upodabniać się do niego?
> :-)
> --

:))))))))))))))))

pozdr
Ania

48. Data: 2005-02-15 21:07:01

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cutjla$qmq$1@nemesis.news.tpi.pl JerzyN
<N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał(a):
> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
> [...]
>
> Dzyń, dzyń.
> Zaczynasz upodabniać się do niego?
> :-)

Hejka. Tadzik hehehe pitbullem grupy ogrodowej. < lol >
Pozdrawiam antropomorficznie Ja...cki

49. Data: 2005-02-15 22:24:22

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Tadzik hehehe pitbullem grupy ogrodowej. < lol >
> Pozdrawiam antropomorficznie Ja...cki

I Ty mi przypominasz pewnego czworonoga :-)))

Pozdrawia boletus

Co polecacie na poludniowy balkon ?
Kaktusy mrozoodporne
koty w ogrodzie
Idzie wiosna ... czy fuksja ukorzeni się w wodzie i jak rozmnożyć takie co niezidentyfikowane
Jakie Pomidorki?