ciagle zmeczenie, sennosc

1. Data: 2007-03-03 22:04:23

Temat: ciagle zmeczenie, sennosc
Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Od jakiegos czasu (kilka miesiecy) mam dziwne objawy notorycznego zmeczenia.
Moglbym spac nawet 24h/dobe a i tak bylbym niewyspany. Jak tylko poloze sie
na chwile od razu mam ochote spac.
Czy to tylko z powodu braku ruchu (ta pora roku raczej nie sprzyja
uprawianiu sportu ;) ) czy raczej brak jakiejs substancji w organizmie?
Niedawno mialem mierzone cisnienie i chyba jest w normie. Zazywam codziennie
magnez i wit B6, ale to i tak nie pomaga.
Czy ktos wie jak moglbym sobie pomoc? :)

I zeby nie tworzyc nowego watku jeszcze taki niewielki problem. Jak mozna w
szybki (i w miare zdrowy) sposob przybrac na wadze? Czy te wszystkie bialka
i odzywki dla sportowcow cos pomagaja?
Qkam

2. Data: 2007-03-04 08:18:44

Temat: Re: ciagle zmeczenie, sennosc
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> I zeby nie tworzyc nowego watku jeszcze taki niewielki problem. Jak mozna
> szybki (i w miare zdrowy) sposob przybrac na wadze? Czy te wszystkie

Zestawienie obydóch wątków ewidentnie wskazuje na złą pracę organów
odpowiedzialnych za dostarcznie składników "napedowo-budulcowych" do
organizmu.

Nadmienie iż dostarczanie tychże składników odbywa sie za pomocą organów
jelitowo-wątrobowych:
(białko i węglowodany poprzez jelita-watrobę) (tłuszcze same jelita) i tam
należałoby rozpocząć szukanie przyczyn tych teoretycznie dziwnych
przypadłości, które przy analizie tej grupy wcale nie są dziwne, lecz
całkiem typowe.....

http://nmp1.w.interia.pl/ odnośnik Zdrowie (watek z 5.2.06)

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

3. Data: 2007-03-04 22:16:20

Od: animka <a...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

QkamCoSieDzieje napisał(a):

>Zazywam codziennie
> magnez i wit B6, ale to i tak nie pomaga.
> Czy ktos wie jak moglbym sobie pomoc? :)

Przestać brać to co wyżej to senność przejdzie.

--
animka

4. Data: 2007-03-05 11:30:45

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Przestać brać to co wyżej to senność przejdzie.

Przejść nie przejdzie, ale przynajmniej przestanie sobie zawalać syfem
jelita...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl