ciasta-przeprosiny

1. Data: 2002-12-02 17:41:47

Temat: ciasta-przeprosiny
Od: q...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

widze ze narobilam burzy-wiec przepraszam wszystkich autorow(ksiazki z nimi
jednak nie wydam) ale piszac je nie mialam pojecia ze to takie wazne a nie z
powodu zacieklosci niestety nie poprawie tego po prostu z braku czasu mam 4
osobowa rodzine i moge na to poswiecic tylko noce. Tak wogle to chcialam
przepisy tylko dla siebie a ze jestem glupia to wychylilam sie pewnie
niepotrzebnie na grupie-padam na kolana i przyrzekam ze to sie nie powtorzy
elka

1. Data: 2002-12-02 17:50:01

Temat: Re: ciasta-przeprosiny
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przepisy tylko dla siebie a ze jestem glupia to wychylilam sie pewnie
> niepotrzebnie na grupie-padam na kolana i przyrzekam ze to sie nie

spoko, chcialas dobrze, przeciez Cie nie rozstrzelaja ;-P

wkn najedzona

1. Data: 2002-12-02 18:57:34

Od: "bazyli4" <b...@p...USUNTO.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przepisy tylko dla siebie a ze jestem glupia to wychylilam sie pewnie
> niepotrzebnie na grupie-padam na kolana i przyrzekam ze to sie nie

Nie ma sprawy. Ale z mojej strony jedno zapewnienie: jeśli gdziekolwiek
w sieci spotkasz kiedyś moje dzieła, przeze mnie podpisane (a jak to na
priv) to możesz korzystać jak chcesz. Z cytowaniem czy bez.

Pzdr
Paweł zwolennik wolności intelektualnej.

1. Data: 2002-12-02 19:34:16

Od: d...@e...net.ae (Tomek W) szukaj wiadomości tego autora

q...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> przepisy tylko dla siebie a ze jestem glupia to wychylilam sie pewnie
> niepotrzebnie na grupie-padam na kolana i przyrzekam ze to sie nie powtorzy

No i teraz OK !!
A ja tu sie spozniony w postach niepotrzebnie zloszcze :-)
Tomek W.

1. Data: 2002-12-03 02:17:31

Od: marek <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

q...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> przepisy tylko dla siebie a ze jestem glupia to wychylilam sie pewnie
> niepotrzebnie na grupie-padam na kolana i przyrzekam ze to sie nie powtorzy

Przestan sie kajac bo nie zrobilas nic zlego.
Pamietasz jak jakis wazniak z Zakopanego probowal
opatentowac oscypki?
Rozumiem, ze mozna sobie zastrzec nazwe jakiegos produktu,np ciastka.
Ale przepis? Prawdopodobienstwo, ze jakis przepis kulinarny jest unikalny
i ze nikt wczesniej (np 30 czy 50 lat temu) go nie przerabial jest b.male.
Znakomita wiekszosc przepisow jakie sie na grupie pojawiaja to przeciez
od dawna znane rzeczy (lub ich mutacje).
Jezeli ktos sobie wypracowal cos rzeczywiscie unikalnego i ma jakies
komercyjne zamiary to po prostu nie powinien lekkomyslnie tego
puszczac na grupe dopoki na tym nie zarobi.

pozdr
marek,glodny..

1. Data: 2002-12-03 07:31:51

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <q...@p...onet.pl> napisała:
> Tak wogle to chcialam
> przepisy tylko dla siebie a ze jestem glupia to wychylilam sie pewnie
> niepotrzebnie na grupie-padam na kolana i przyrzekam ze to sie nie powtorzy

Jak mowi chinskie przyslowie:
Kazdy dobry uczynek predzej czy pozniej zostanie slusznie ukarany!
;-)

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-12-03 10:03:22

Od: j...@p...onet.pl (echo) szukaj wiadomości tego autora

q...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> przepisy tylko dla siebie a ze jestem glupia to
wychylilam sie pewnie
> niepotrzebnie na grupie-padam na kolana i przyrzekam ze

Czesc
jestem pewna , ze osoby , ktorych przepisy zebralas
nie sa zle na ciebie , tylko jest im troche smetnie ,
ze nikt nie pozna czyje ciasto wcina .
Ja osobiscie w ciemno robie to co podaje Magdalena B i
nawet sposrod tych nie podpisanych widac , ktore
przepisy sa jej (zawsze wychodza i sa smaczne ).
Jeszcze raz dziekuje ci za przesylke .
Ps. nie zniechecaj sie i moze uda ci sie zebrac
potrawy z drobiu ?
echo.

wyslane z serwisu easy cookbook - kukbuk izy
http://www.kuchnia.serwisy.net
http://www.kuchnia.serwisy.net.pl

1. Data: 2002-12-03 10:04:31

Od: anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Pamietasz jak jakis wazniak z Zakopanego probowal
> opatentowac oscypki?
> Rozumiem, ze mozna sobie zastrzec nazwe jakiegos produktu,np ciastka.

eeee, ten wazniak to bylk burmistrz zakopanego i chcial wlasnie chyba
nazwe a nie przepis opatentowac....

--
anna
http://mitica.w.interia.pl

1. Data: 2002-12-03 19:20:37

Od: "anka1" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Jeśli chodzi o mnie to nic nie szkodzi.
Ważne jest żeby ciasta ładnie wychodziły i smacze były.
:-) Ania J.

Taki normalny obiad..
sok z limonek
CREME DE CACAO (BIAŁY)