ciasto jogurtowe

1. Data: 2002-04-16 13:42:47

Temat: ciasto jogurtowe
Od: "Joasia_Annetka T." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Calkiem niedawno kupilam ciasto jogurtowe
bylo przepyszne i chcialabym je zrobic nio ale nie znam przepisu
Czy ktos z Was ma moze sprawdzony przepis na to przepyszne ciasto?
ja jadlam ciasto jogurtowe z jablkami ale sa tez z orzechami i z budyniem i
inne ale juz nie pamietam jakie byly

Bardzo prosze o przepis
z gory dziekuje

Joasia_Annetka T.
gg 24 77 27

1. Data: 2002-04-16 14:20:04

Temat: Re: ciasto jogurtowe
Od: "zosia" <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Calkiem niedawno kupilam ciasto jogurtowe
> bylo przepyszne i chcialabym je zrobic nio ale nie znam przepisu
> Czy ktos z Was ma moze sprawdzony przepis na to przepyszne ciasto?

no właśnie, miałam to samo. nie wiem właściwie, dlaczego kupiłam to ciasto,
kupuję bardzo rzadko, i zachwyciło mnie! chciałam sobie zrobić w domu.
znalazłam taki przepis (piszę z pamięci, mam nadzieję, że nic nie
pominęłam), bardzo prosty:

4 jajka
1 opakowanie jogurtu (150 g)
3 opakowania od jogurtu mąki
1,5 opakowania od jogurtu cukru
czubata łyżeczka proszku
100 g masła

jogurt przelać do miseczki, umyć kubeczek, wytrzeć. roztopić masło. jajka
rozbełtać, odmierzyć mąkę kubeczkiem po jogurcie, wymieszać z jajkami, dodać
proszek, cukier i masło, a na końcu jogurt. piec 45 min. w 200 st. proporcje
na prostokątną formę 26 cm.

robiłam na razie raz, ale myślę, że można eksperymentować z jabłkami,
cynamonem, orzechami, cukrem waniliowym. wyszło inne niż sklepowe, ale
bardzo dobre.

1. Data: 2002-04-16 16:04:51

Od: "syso" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako "Joasia_Annetka T." <a...@w...pl> zapodała:

Podaje rzepis z grupy, robilam kiedys bylo bardzo dobre. :-)

Pozdrawiam
Sylwia

***********
Ciasto jogurtowe z kruszonka.
***********
Kruszonka:
1.5 lyzki masla, na oko cukier i make

Ciasto:
1 jogurt naturalny (175 ml), ( moze bycl owocowy tez)
175 ml cukru
265 ml maki
2 lyzeczki proszku do pieczenia.
2 jaja

Wszystko wymieszc razem. Ja najpierw ucieram cale jaja z cukrem
dodaje troche maki z proszkiem, jogurt i reszte maki
Wylac do formy. Posypac kruszonka.
Mozna do ciasta dodac posiekane ananasy, lub inne owoce.
Najlepeij jednak smakuja ananasy lub gruszki z syropu.
Ciasto to doskonale udaje ciasto drozdzowe z kruszonka.
Ania
**************

1. Data: 2002-04-16 16:56:59

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-04-16 17:24:32

Od: "Joasia_Annetka T." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje

1. Data: 2002-04-16 17:25:12

Od: "Joasia_Annetka T." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

DZiekuje za przepis

1. Data: 2002-04-16 17:26:08

Od: "Joasia_Annetka T." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz ja jednak mysle ze lepiej bedzie upiec z tradycyjnego przepisu
ale dziekuje za sugestie

Poszukuję przepisów na normalne i zdrowe wedliny
Twarde ciasto?
Pomocy!! Bez skrobii..
Re:
[OT] Krysia tourne - obejrzałam zdjęcia i...