Bendonc młodom kucharkom...

1. Data: 2002-04-16 13:49:12

Temat: Bendonc młodom kucharkom...
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bendonc młodom kucharkom forszmak robiłem tak:
Na SMALCU :-)) podsmazałem na rumiano kolejno paski schabu (jak do
strogonoffa), paski chudego wędzonego boczku, paski dobrze uwędzonej
kiełbasy, paski dobrych kiszonych ogórków . Proporcje wagowe są takie, ze
jeżeli schab to 1, to boczek to 1/3, kiełbasa 1/3, i ogorki 1/3.
Podsmażaną kiełbasę dobrze jest podlać odrobiną białego wina.
Świeże pomidory podsmażałem na masle i przecierałem.
W sporym garnku zagotowywałem wołowy rosół. Do tego wrzucałem schab, boczek,
kiełbasę, ogorki, przetarte pomidory.
No i trochę przypraw: sól, ostra cegła, łyżka sosu sojowego, vegeta.
Dodawałem zeszkloną na patelni cebulę. Troche to trzeba pogotowac na wolnym
ogniu, a następnie zaciągnac zasmażką.
Dodawałem szklankę czerwonego wina. Jeszcze trochę trzeba było pogotować.
Na koniec zaciągnać dobrą słodką śmietaną.
I w zasadzie to tyle. I w życiu nie przyszłoby mi do głowy, choć młodom
kucharkom byłem, by do tego specjału śledzi dodawać.
A dobrze to smakuje do kaszy gryczanej ;-))))))))))
Zresztą do kaszy gryczanej wszystko smakuje :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

1. Data: 2002-04-16 16:57:06

Temat: Re: Bendonc młodom kucharkom...
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bendonc młodom kucharkom forszmak robiłem tak:
[ ciach ]

mhmmm..., brzmi baardzo smacznie.., Twoja jajecznica też...
czuję się sprowokowana ;o))

pozdrawiam i idę do kuchni...

Kamila K./stonsik

1. Data: 2002-04-16 17:38:24

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a9h9r4$1nn$...@n...tpi.pl...
> Bendonc młodom kucharkom forszmak robiłem tak:

<ciach>

Przepis brzmi obiecujaco, ale pamietaj zeby nie pojsc sladami mlodej
lekarki, bo ona na koncu zawsze wywalala paskudztwo do kibla...;o))

Agata Solon, naturalna

ciasto jogurtowe
Poszukuję przepisów na normalne i zdrowe wedliny
Twarde ciasto?
Pomocy!! Bez skrobii..
Re: