Jak tam z jajami???

1. Data: 2002-04-16 14:00:51

Temat: Jak tam z jajami???
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieodżałowanej pamięci major Saganowicz na studium wojskowym zwykł zaczynać
tak:
Słuchajta studenty. Bedę wykładać.
No to ja nie gorszy. Zorientowałem się, że tu z jajami nie najlepiej. Bylo
już szkolenie w kwestii jajek na twardo. Dzisiaj ciąg dalszy: jajecznica.
4 jaja kurze, 2 dkg prawdziwego, dobrego masła, 5 dkg wątróbki drobiowej,
2-3 łyżki białego wina, 2 dkg migdałów, sól, pieprz.
Pokrojoną w kostkę wątróbkę podsmażyć na maśle.
Jajka roztrzepać z przyprawami i winem, wlać do wątróbki, smazyć powoli by
równo się ścięły.
Jajecznicę poporcjować i posypać sparzonymi, obranymi ze skórki i startymi
migdałami.

Niekiedy zamiast migdałów stosuję włoskie orzechy. Też dobre.
I tyle szkolenia na dzisiaj :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

1. Data: 2002-04-16 17:40:15

Temat: Re: Jak tam z jajami???
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Janusz Czapski <j...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a9hah1$971$...@n...tpi.pl...
<ciach>

Miejmy nadzieje, ze przynajmniej w Wojsku Polskim z jajami wszystko w
porzadku, takie niepewne czasy nastaly...;o))

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-04-16 19:05:24

Od: "pluton" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

cze,

> Nieodżałowanej pamięci major Saganowicz na studium wojskowym zwykł
zaczynać
> tak:
> Słuchajta studenty. Bedę wykładać.

swieze jaja z grupy humor:

<cyt>

w porządnym towarzystwie, na przyjęciu trwa ożywiona konwersacja.
W pewnym momencie pada pytanie:
- a czy Państwo wiecie gdzie jest najgorętsze miejsce pod jajkami?
Panie spłonione odwracają wzrok, zrobiło się dziwnie cicho, więc pytający
szybko odpowiada
- na patelni drodzy Państwo, na patelni.
Wtem jeden z generałów mówi:
- ja w tym nie widzę ani sensu ani logiki. No któż by gołą dupą na patelnię
siadał!

</cyt>

pluton

Bendonc młodom kucharkom...
ciasto jogurtowe
Poszukuję przepisów na normalne i zdrowe wedliny
Twarde ciasto?
Pomocy!! Bez skrobii..