cicha lodówka do zabudowy

1. Data: 2011-06-19 09:57:23

Temat: cicha lodówka do zabudowy
Od: Marek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ważne, żeby była cicha. Na 2 miejscu "bajery".
Wysokośc: około 180 cm, zamrażarka:2 - 3 szuflady, oddzielne termostaty (i
agregay ?) dla zamrażarki/chłodziarki.

Aktualnie mam polar CZ 340 (2 agregaty, zamrażarka 2.5 szuflady), i coś o
niemniejszej funkcjonalności (ale ciche i do zabudowy)chciałbym kupić.

2. Data: 2011-06-25 18:24:35

Temat: Re: cicha lodówka do zabudowy
Od: KJ Siła Słów <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-19 11:57, Marek pisze:
> Ważne, żeby była cicha.

wiekszosc jest cicha, ja nie pamietam kiedy ostatnio slyszalem swojego
whirpoola jak pracuje, ale whirpoola nie polecam poniewaz ma czujniki
temperatury zatopione bezposrednio pod pianka izolacyjna i choc to
proste termistory to pianka z wiekiem sie utlenia przez co termistor
glupieje. Ten glowny jest wymienny owszem, ale ten od skadinad
przydatnej komory "fresh" jest niewymienny.

Poza tym w zamrazarce pekaja uchwyty szuflad, poniekad od przymrozenia
ale to powinno byc jakos solidniej wymyslone.

> Na 2 miejscu "bajery".

Komora "fresh" jest fajna.

> [...]
>
> Aktualnie mam polar CZ 340 (2 agregaty, zamrażarka 2.5 szuflady), i coś o
> niemniejszej funkcjonalności (ale ciche i do zabudowy)chciałbym kupić.

Mialem polar CZ 3 cos tam, ponad 180 wysokosci. Zauwaz ze lodowka do
zabudowy jest wezsza niz ten polar i przy porownywalnej wysokosci
miejsca jest zauwazalnie mniej. IMO powyzej 2 domownikow kupuj jak
najwyzsza, lub ze stosunkowo mala zamrazarka.

KJ

3. Data: 2011-06-28 11:29:13

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
> jest zauwazalnie mniej. IMO powyzej 2 domownikow kupuj jak najwyzsza, lub

A u nas odwrotnie. Rodzina 2+1 i w czesci chłodzacej miejsca wolnego sporo a
w czamrażarce brak. Wg mni więc lepsza jest lodówka z jak najwiesza
zamrażarką.

Krzysiek

Pralka z poborem cieplej wody
Panele w salonie nad piwnicą i co pod panele?
Odp: Jak pozbyc sie much
Komandor - dolna szyna, cena? gdzie kupic?
Odp: Re: syfon do zlewozmywaka