ciekawe- na tematy grupow

1. Data: 2016-02-05 04:34:40

Temat: ciekawe- na tematy grupow
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

To po co tu piszesz nie lepiej jaja wywalić i modlić się do bozi?
Przecież jeszcze czegoś o swoim życiu brzydkiego się dowiesz, że do niczego nie
doszedłeś i masz takie kompleksy że ktoś coś osiągnął, rozwinął się i teraz nie jest
głupim tumanem, by wierzyć w wyjaśnia podawane wbrew prawą fizyki przez komisje
smoleńskie, tak leżeć i tak się niedorozwijać, a następnie najgłupszą bzdurę łykać,
mieć towarzyszy w głupocie. Za tym jej zmęczeniem kryje się niedojrzały lęk przed
życiem, większość jej decyzji opiera się na głupocie, tym samym wiadomo jakie są tego
konsekwencje, życie takich uderzy po dupie, więc lepiej jeszcze bardziej odsunąć się,
zamknąć, niech jakiś tatuś za mnie działa bo ja zbyt niedorozwinięta i dlaczego wy
nie chcecie być jak ja burakami .