ciekawostka dla milosnikow bobu

1. Data: 2001-07-30 16:18:46

Temat: ciekawostka dla milosnikow bobu
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie zaslyszalam, ze pysznie smakuje bob, do ktorego podczas gotowania
doda sie 1-2 zabki czosnku. probowal ktos takiego polaczenia?

--
Rena

Wegetariańska Książka Kucharska http://puszkkka.vege.pl

1. Data: 2001-07-31 14:20:43

Temat: Re: ciekawostka dla milosnikow bobu
Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3b6588ed$...@n...vogel.pl...
> wlasnie zaslyszalam, ze pysznie smakuje bob, do ktorego
podczas gotowania
> doda sie 1-2 zabki czosnku. probowal ktos takiego
polaczenia?

Ja. Strasznych zmian nie zaobserwowałam. Bób jest dość mocny
w smaku. Nawet posypanie go koperkiem i wymieszanie z
pozostałą resztką po kukurydzy gotowanej) porcja
czosnkowego masła nie wprowadziło szczególnych zmian. Można
spróbować.

AgataW.

1. Data: 2001-07-31 15:10:23

Temat: Re: Re: ciekawostka dla milosnikow bobu
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"AgataW" <a...@g...com.pl> napisał(a) na pl.rec.kuchnia:

> [...]
> pozostałą resztką po kukurydzy gotowanej) porcja
>czosnkowego masła nie wprowadziło szczególnych zmian. Można

A u mnie nie tylko ja zaobserwowauam:o) Mniaam! :o)

Pozdrawiam - Gosia

1. Data: 2001-07-31 15:17:41

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

sprobowalami sadze ze 1 duzy zabek na 1 kg to za malo.

1. Data: 2001-07-31 15:28:06

Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Rena" <r...@p...pl> napisał(a) na pl.rec.kuchnia:

>sprobowalami sadze ze 1 duzy zabek na 1 kg to za malo.

Aha, fakt, ja dalam dwa ogromniaste. Naprawdem fantastyczne :o)

Gosia

1. Data: 2001-07-31 15:33:02

Temat: Re: ciekawostka dla milosnikow czosnku
Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> Aha, fakt, ja dalam dwa ogromniaste. Naprawdem fantastyczne :o)

Takie naprawdę ogromniaste? Widziałem w USA. Nazywają się mamoet garlic
i przeciętny ząbek takowego waży więcej niż główka europejskiego. Nawet
kupuje się go na ząbki, nie główki.

Dla miłośników czosnku, kiedyś pisałem (chyba) o czosnku z kurczakiem.
Świetna rzecz, ale nie dla każdego. Jak ktoś chce, mogę podać przepis.

Waldek

1. Data: 2001-07-31 15:42:31

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik gosia <g...@p...fm> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
napisał:q...@4...com..
.

> Aha, fakt, ja dalam dwa ogromniaste. Naprawdem
fantastyczne :o)

... no niby czuć aromat ale przecież ten bób ma strasznie
charakterystyczny własny smak (fasolowy). A czosnkiem
najładniej pachnie w kuchni.Pozdrawiam.( pewnie i tak
następnym razem wrzucę troche czosnku. Bób mi się znudził,
przerzuciłam się na kukurydzę)

AgataW.

1. Data: 2001-07-31 15:45:26

Od: "AgataW" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@z...fu-berlin.de...

> Dla miłośników czosnku, kiedyś pisałem (chyba) o czosnku z
kurczakiem.
> Świetna rzecz, ale nie dla każdego. Jak ktoś chce, mogę
podać przepis.

Bardzo by się przydało. (Tylko nie z tym mamucim).

Agataw.

1. Data: 2001-07-31 17:29:24

Temat: Re: Re: ciekawostka dla milosnikow czosnku
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> napisał(a) na pl.rec.kuchnia:

>Takie naprawdę ogromniaste? Widziałem w USA. Nazywają się mamoet garlic
>i przeciętny ząbek takowego waży więcej niż główka europejskiego. Nawet
>kupuje się go na ząbki, nie główki.

Niee:o) To ten zwyklutki, nasz czosnek:o) Akurat mam jakoms wyrosnientom
partjem:o))

>Dla miłośników czosnku, kiedyś pisałem (chyba) o czosnku z kurczakiem.
>Świetna rzecz, ale nie dla każdego. Jak ktoś chce, mogę podać przepis.

Kocham czosnek pod kazdom postaciom, wszendzie go "wciskam":o) Ale mienska
nie jadam...

Gosia

1. Data: 2001-07-31 18:00:51

Od: Waldemar Krzok <5...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> kurczakiem.
> podać przepis.
>
> Bardzo by się przydało. (Tylko nie z tym mamucim).

zobacz nowy wątek.

Waldek

Co to są Kołduny Litewskie
majonez kielecki