ciemna plamka przy patrzeniu

1. Data: 2004-01-24 20:02:30

Temat: ciemna plamka przy patrzeniu
Od: "prodak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Moja żona zauważyła u siebie następujący efekt ,jak przebywa w mocnym
oświetleniu np.dużo jarzeniówek albo jaskrawe słonce +śnieg to ma wrażenie
jak by jej cos do oka wpadło i przesłaniało pole widzenia .punkt ten jest
widziany to na wprost w lewym oku.
Co to może być?

2. Data: 2004-01-25 03:56:31

Temat: Re: ciemna plamka przy patrzeniu
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "prodak" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak by jej cos do oka wpadło i przesłaniało pole widzenia .punkt ten jest

prawdopodobnie met w ciele szklistym. Moze tez byc pare innych rzeczy -
prosze udac sie do okulisty celem zbadania , postawienia diagnozy i
wprowadzenia, jesli konieczne, leczenia.

casus
spec. ch .oczu

3. Data: 2004-01-25 18:48:37

Od: "prodak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> casus
> spec. ch .oczu
>
> Dzięki tak myślałem ze trzeba iść do okulisty!

Stomatologia-protezy dziecięce
Czy ktoś dokładniej coś moze powiedziec na temat tych chorób?
STOMATOLOG SZUKAM PRACY W KRAKOWIE
Do kogo się udać ?
Puls serca