Do kogo się udać ?

1. Data: 2004-01-24 18:18:25

Temat: Do kogo się udać ?
Od: "Przemek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Mam 29 lat. Po 4 latach małżeństwa mam bardzo poważne problemy ze sobą.
Jednego dnia mam myśli samobójcze drugiego już nie. Ta "huśtawka" strasznie
męczy. Zwracam się z pytaniem do jakiego specjalisty powinienem się udać.

Bardzo proszę o poważne odpowiedzi. (mogą być prywatnie)

p...@i...pl

Pozdrawiam
Przemek

2. Data: 2004-01-24 19:40:13

Temat: Re: Do kogo się udać ?
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedź nasuwa sie sama - do psychiatry.

--
Pozdr. Ewa

3. Data: 2004-01-24 21:15:58

Od: "Przemek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> Odpowiedź nasuwa sie sama - do psychiatry.
>
> --
> Pozdr. Ewa

Wielkie Dzięki
Pozdrawiam Przemek

4. Data: 2004-01-24 22:58:37

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2004-01-24 23:00:58

Od: "mściciel" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Po 4 latach małżeństwa >

może jednak do psychologa, psychiatra przepisze prochy a one w małżeństwie
nie pomogą

6. Data: 2004-01-25 09:42:23

Od: "Przemek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>do dobrego psychiatry i to szybko, zeby nie bylo za pozno. Nie jestes
>lekarzem wiec nie eksperymentuj na sobie sam. Tylko lekarze maja
>prawo eksperymentowac na sobie i zdarza sie, ze to robia. Dlatego
>lekarze rzadko choruja a nagle i niespodziewnie umieraja.

Dziękuje za informację.
Pozdrwiam
Przemek

P.>

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

7. Data: 2004-01-25 10:03:24

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2004-01-25 10:08:32

Od: "Marta" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mściciel" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> Po 4 latach małżeństwa >
>
> może jednak do psychologa, psychiatra przepisze prochy a one w małżeństwie
> nie pomogą

Nie pomoga! ale doprowadza do jako takiej rownowagi ktora potrzebna jest by
zaczac pracowac nad samym soba razem z psychologiem!

9. Data: 2004-01-25 10:54:42

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@r...am.torun.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.BSO.4.58.0401251102510.24194@renata.am.tor
un.pl...
On Sun, 25 Jan 2004, mściciel wrote:

> może jednak do psychologa, psychiatra przepisze prochy a one w małżeństwie
> nie pomogą

mysli samobojcze=konieczna pilna konsultacja psychiatryczna

nie pisz jesli sie nie znasz

P.

Piotr Kasztelowicz

...na pewno najpierw psychiatra i ew. leki! Psycholog oczywiście też, w
drugiej kolejności, bo przede wszystkim aby pacjent mógł uczestniczyć w
terapii, musi życ! Myśli samobójczych nie wolno nigdy lekceważyć!

Agata

10. Data: 2004-01-27 08:33:20

Od: "mściciel" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> terapii, musi życ! Myśli samobójczych nie wolno nigdy lekceważyć!

Trudno się nie zgodzić, ale nie zapominajcie o fakcie, że leki
antydepresyjne
mają taką mała wadę, że ich efekt terapeutyczny jest kapkę opóźniony o
średnio 2-3 tygodnie. Wcześniej po ok. tygodniu wpływają na uruchomienie
motoryki chorego. Sytuacja wiec wygląda następująco: przemek idzie do
psychiatry, dostaje fluoksetynę, bierzę pierwszą dawkę, rano się budzi i
nic, natępny
dzień nic, po 4 dniach jego poranna erekcja jakby zapomniała sie obudzić a
po tygodniu
podejmuje decyzje........
Nie zapominajcie, że lekarz poza przepisaniem leku i ewentualnei krótkiej
instrukcji
nie jest w stanie ofiarować Przemkowi nic co mu pomoże natychmiast. Daje mu
za to nadzieję
której on po prosu może nie doczekać.
W sytuacji w której Przemek najwyraźniej obecnie nie może liczyć na wsparcie
żony, potrzebuje
kogoś kto go wspomoże i przeprowadzi przez te ciężkie chwile.
Tak wiec ja obstawiam: psychoterapia przy wsparciu farmakologicznym.

I nie pisz proszę Piotruś że sie nie znam :)

Pozdrowionka

Michał

Puls serca
V kość śródstopia złamana