V kość śródstopia złamana

1. Data: 2004-01-24 17:10:57

Temat: V kość śródstopia złamana
Od: "js" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

proszę o informacje... Mam 30 lat, złamałam 4 tygodnie temu Vkość
śródstopia, klasyczne złamanie bez przemieszczeń. Po 2 tygodnoch noszenia
gipsu, okazało się że był on źle założony więc mi go zdjęto. Nie załozono
nowego gipsu, zaleceniem lekarza było, bym nie stawała na tej nodze jeszcze
przez jakiś czas.
Prosze o informację na temat złamanie tego typu. Czy i po jakim czasie wrócę
do aktywnego życia, ewentualne konsekwencje, rehabilitacja? Jestem osobą
aktywną i zastanawie mnie fakt czy będę mogła uprawiać rekreacyjnie jazdę na
nartach i taniec któremu się oddaję bez reszty w wolnym czasie.

2. Data: 2004-01-24 17:41:09

Temat: Re: V kość śródstopia złamana
Od: "peesz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
wszystko bedzie ok tylko zastanawia mnie fakt dlaczego nie zalozyli znowu
gispsu, kolezanka miala podobnie ale trwalo to dluzej

3. Data: 2004-01-25 00:04:12

Od: "deBerg" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spokojnie :) Złamanie V kości śródstopia można leczyć bez gipsu i często sie
to robi. Złamanie zwykle goi się w ciągu 6 tygodni, zwykle po kolejnych 6
tygodniach kończyna odzyskuje pełną sprawność. U niektórych jednak pacjentów
dochodzenie do formy trwa dłużej. Bóle przy przeciążeniach i zmianach pogody
mogą utrymywać się długo - nawet ponad kilka miesięcy, ale zwykle nie są
bardzo dokuczliwe.

4. Data: 2004-01-25 10:33:17

Od: "js" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuje!!! zastanawiam się czy "proces zdrowienia":-) mogłaby przyspieszyć
krioterapia lub pole magnetyczne

5. Data: 2004-01-25 10:46:19

Od: "deBerg" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pole magnetyczne ma udowodniony pozytywny wpływ na szybkość gojenia kości, a
jak pokazuje przypadek premiera krio również :)

6. Data: 2004-01-25 15:01:37

Od: "js" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wielkie!! chce jak najszybciej stanąć na własnych nogach... i być
może się odważe na krio, choć przyznam szczerze jestem pełna obaw...należę
do ciepłolubnych stworzeń i tak niskie temperatury mnie przerażają;-)

> Pole magnetyczne ma udowodniony pozytywny wpływ na szybkość gojenia kości,
> jak pokazuje przypadek premiera krio również :)

Leki z alkoholem
czy to grypa?
rzucanie palenia
wywiad dla gazety lekarskiej - poszukuje lekarzy
Co to moze byc?