rzucanie palenia

1. Data: 2004-01-24 13:58:47

Temat: rzucanie palenia
Od: "Robert Kulig" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie dotyczace objawow, po rzuceniu palenia. Rzucilem palenie rok
temu,wczesniej palac 6 lat. Nagle teraz ni stad, ni zowad boli mnie
strasznie gardlo i miejsca w okolicach pluc.Czasami mam tez dusznosci.Czy to
moze byc tym powodowane?

2. Data: 2004-01-24 14:56:05

Temat: Re: rzucanie palenia
Od: "Cage" <n...@c...civ.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> temu,wczesniej palac 6 lat. Nagle teraz ni stad, ni zowad boli mnie
> strasznie gardlo i miejsca w okolicach pluc.Czasami mam tez dusznosci.Czy

Jak najabrdziej. nie jestem lekarzem, ale interesyje sie "tymi srawami".
Moze nawet pojawic sie kaszel, slineijsze dusznosci. To normalne ze organizm
w koncu ma szanse oczyscic choc troche pluca - i wlasnie to robi. Czekam na
dalsze komentarze innych uzytkownikow grupy, pozdrawiam

Cage

3. Data: 2004-01-24 15:38:10

Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cage był tak miły i napisał w wiadomości <buu12a$kld$1@news.onet.pl>
datowanej sob 24. stycznia 2004 15:56:

> Jak najabrdziej. nie jestem lekarzem, ale interesyje sie "tymi srawami".
> Moze nawet pojawic sie kaszel, slineijsze dusznosci. To normalne ze
> organizm w koncu ma szanse oczyscic choc troche pluca - i wlasnie to robi.

Po takim czasie? Trochę wątpię.
To prawda, że organizm zwykle odreagowuje, ale zwykle zaczyna to robić
znacznie szybciej (max. 6-9 miesięcy po rozstaniu z nałogiem). U siebie już
przestałem obserwować takie 'dziwne' objawy, a rzuciłem palenie po 10
latach.

Pozdrawiam
[nie-lekarz]
Woo.

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

4. Data: 2004-01-24 17:27:49

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@r...am.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Jan 2004, woo-cash wrote:

> [...]
> znacznie szybciej (max. 6-9 miesięcy po rozstaniu z nałogiem). U siebie już
> przestałem obserwować takie 'dziwne' objawy, a rzuciłem palenie po 10

rozmowa ta zdaje sie byc scholastyczna nieco. Primo - trzeba zajrzec
w gardlo i osluchac!

P.>

Piotr Kasztelowicz <P...@r...am.torun.pl>
*Sun Classic OpenBSD installation - to make an old computer young!
We are open on Open(BSD)!-> http://renata.am.torun.pl*
http://www.am.torun.pl/~pekasz

wywiad dla gazety lekarskiej - poszukuje lekarzy
Co to moze byc?
co oznacza choroba 307 i 308
białko w moczu
nietypowa miesiaczka jednodniowa