ciemny makaron spagetti?

1. Data: 2006-01-16 22:47:50

Temat: ciemny makaron spagetti?
Od: marko <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś widział może jakiś polski makaron graham do spagetti?
Jakis sklep internetowy albo we Wrocławiu?
Nic nie udało mi się wygooglać.
Gdzieniegdzie jest włoski ale dość drogi.
pozdrawiam
marko

2. Data: 2006-01-17 09:17:26

Temat: Re: ciemny makaron spagetti?
Od: "Joan" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jakis sklep internetowy albo we Wrocławiu?
> Nic nie udało mi się wygooglać.
> Gdzieniegdzie jest włoski ale dość drogi.

Hihi, ja taki makaron, jak najbardziej polski, ciemny, do spaghetti, kupilam
w zeszlym roku we - wloskim supermarkecie:).
joan

3. Data: 2006-01-17 20:38:58

Od: marko <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hihi, ja taki makaron, jak najbardziej polski, ciemny, do spaghetti, kupilam
> w zeszlym roku we - wloskim supermarkecie:).
> joan

Jak w zeszlym roku to pewnikiemm juz nie masz opakowania,
na którym byłby jakis producent?
marko

4. Data: 2006-01-18 10:08:09

Od: "Joan" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak w zeszlym roku to pewnikiemm juz nie masz opakowania,
> na którym byłby jakis producent?
> marko

Niestety nie mam, przykro mi.
Powodzenia,
joan

5. Data: 2006-01-18 12:26:32

Od: "...Magda..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marko" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy ktoś widział może jakiś polski makaron graham do spagetti?
Grahama nie widziałam, za to razowy tak... I nie polski ale włoski, w cenie
normalnego DOBREGO makaronu, a nie takiego co się rozgotuje zanim
zmięknie...

Pzdr. Magda

my way ;) (uu.. calkeim dlugi post mi wyszedl)
Praca
trening a utrata kilogramów
Pytanie o ECA (thermale)
cholesterol