ciezarki

1. Data: 2007-03-18 12:54:05

Temat: ciezarki
Od: "shia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam slabe kolana i nogi w ogole. Jakis czas temu kupilam do cwiczen takie
jakby ciezarki, ktore mozna owinac wokol nogi. I tak sie teraz zastanawiam,
czy moznaby zalozyc te ciezarki i tak z nimi normalnie sobie chodzic po
domu, ulicy...? Nie chce mi sie cwiczyc, a takie cwiczenia "przy okazji"
poruszania sie bylyby fajna sprawa... Jak myslicie? Ma to sens?

pozdrawiam, shia

2. Data: 2007-03-18 21:54:40

Temat: Re: ciezarki
Od: Koriolan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

shia napisał(a):
> [...]
> domu, ulicy...? Nie chce mi sie cwiczyc, a takie cwiczenia "przy okazji"
> poruszania sie bylyby fajna sprawa... Jak myslicie? Ma to sens?

może lepiej popływaj z płetwami ??

Michał

3. Data: 2007-03-18 22:53:32

Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Mar 2007 13:54:05 +0100, shia napisał(a):

> [...]
> domu, ulicy...? Nie chce mi sie cwiczyc, a takie cwiczenia "przy okazji"
> poruszania sie bylyby fajna sprawa... Jak myslicie? Ma to sens?

Jeśli chcesz szybko rozwalić stawy, to tak. Dużo młodych ludzi ćwiczących
sporty walki robi takie błędy. Ćwiczy kopnięcia w ciężarkach, wymachy itp.
Poczytaj Sportowe Forum Dyskusyjne SFD. Tam na pewno temat był wiele razy
wałkowany.

--

"Rzeczpospolita Polska chroni życie dzieci poczętych przez
ustawodawstwo i wysiłki władz publicznych". Jarosław Kaczyński

Rozciąganie i dreszcze
wypadlo wypelnienie
zgorzel
psychiatra-psychoterapeu ta w trojmiescie
Co o tym sądzicie?