cisto z serem i owocami?

1. Data: 2002-06-20 09:51:21

Temat: cisto z serem i owocami?
Od: "Agnieszka" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A mnie się tak marzy jakieś ciasto z masą serową i jakimiś owocami.
A może ktoś zna przepis?
Agnieszka

1. Data: 2002-06-20 10:01:33

Temat: Re: cisto z serem i owocami?
Od: <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie się tak marzy jakieś ciasto z masą serową i jakimiś owocami.
> A może ktoś zna przepis?
> Agnieszka
>
> ciasto, na które podaję przepiis nie dość, Ze pyszne to jeszcze przecudownie
się prezentuje.Oto przepis:

SKŁADNIKI:
30dag mąki
2dag drożdży
125ml mleka
po 3 łyżki cukru i oleju
jajko

Masa:
4 jajka
po 3 LyZki cukru i kaszy manny
75dag serka homogenizowanego
po 2 torebki cukru waniliowego i białej polewy
skórka z cytryny
po puszce brzoskwiń i ananasów2 kiwi
2 łyżki cukru

Zagnieść ciasto i pozostawić do wyrośnięcia. Wyłożyć na natłuszczoną i wyłożoną
pergaminem blachę.
Białka ubić z 1/3 cukru. Serekwymieszać z żółtkami, resztą cukru, manną i
skórką z cytryny. Połączyć z białkami i wyłożyć na ciasto. Piec 30min w 200st,
ostudzić. Rozdrobnione owoce ułożyć na cieście ipolać zalewą z owoców
wymieszaną z polewą i cukrem.
POZDRAWIAM I SMACZNEGO!!!

1. Data: 2002-06-20 11:08:04

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> A mnie się tak marzy jakieś ciasto z masą serową i jakimiś owocami.
> A może ktoś zna przepis?
> Agnieszka

co tu duzo mowic - TO CIASTO JEST REWELACYJNE- juz tu podawalam
Jola L-L

Sernik z brzoskwiniami:

1. 3 szkl. mąki
1 kostka masła
1/2 szkl. cukru
5 żółtek
3 łyżeczki proszku do pieczenia (płaskie)
Z tego wszystkiego wyrobić ciasto i podzielić na dwie części:2/3
i1/3
2/3 ciasta wyłożyć na blachę (wysmarowaną i posyp. bułką
tartą)blacha ok 36x26
1/3 włożyć do lodówki

2. 1/2 kg. twarogu- zmielić
1 jajko
1 budyń (sypki)- smietankowy lub waniliowy- moze byc Oetkera
1/2 szklanki cukru pudru
1/2 kostki masła
Wyrobić masę serową i wyłożyć na ciasto

3. 1 puszka brzoskwiń -odsączyć pokroić w plastry i wyłożyć na masę
serowa

4 . Piana: 5 białek
1 szkl. cukru pudru
ubić białka stopniowo dodać cukier
Do ubitej piany z cukrem wmieszać delikatnie 1 łyżkę stołową mąki
ziemniaczanej.
Gotową pianę wyłożyć na owoce.

5 Na pianę potrzeć na tarce na duzych oczkach (lub pokruszyć) 1/3 ciasta
z lodówki.

6 Piec ponad godz. w temp 200

7 Polewa:
4 łyżki cukru zwykłego
1/3 kostki masła(margaryny)
1 kopiasta łyżka kakao
1 łyżka wody
zagotować w rondelku wszystko razem (tak jak przy murzynku), po
ochłodzeniu polać zygzakiem na gotowe ciasto

Smacznosci zycze Jola L-L

Ucierane z owocami?
[p+zdjecie] kapusniak polski
Jagódki