soja a'la orzeszki

1. Data: 2002-06-20 09:48:48

Temat: soja a'la orzeszki
Od: mishka <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oglaszam, ze zrobilam, namoczylam, wysuszylam, usmazylam, posolilam iiii
zjaadllaaammmm!Wyszlo piszne, szegolnie jeszcze na cieplo, nadrugi dzien
robi sie troche gumiaste ale tez dobre(przypomnialam sobie zeby sprobowac
podgrzac juz jak wszystko zjadlam).Rodzinie smakowalo co dziwne bo sa
nieufnie nastawieni do soi.Dziekuje ci Patrycccjo!!!!

sojowo usatysfakcjonowana mishka

1. Data: 2002-06-20 12:02:30

Temat: Re: soja a'la orzeszki
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

mishka wrote:
> [...]
> podgrzac juz jak wszystko zjadlam).Rodzinie smakowalo co dziwne bo sa
> nieufnie nastawieni do soi.Dziekuje ci Patrycccjo!!!!

ciesze sie ogromnie :)
i sama chyba poczynie zakupy w takim razie. albo zrobie jak pojade do
domu... bo sama nic z samej soi nie robie - zbyt czasochlonne jak na
akademik ;)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-06-20 12:42:32

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i sama chyba poczynie zakupy w takim razie. albo zrobie jak pojade do
> domu... bo sama nic z samej soi nie robie - zbyt czasochlonne jak na

Szukam i szukam i przepisu na to nie moge znalezc :(
Tylko nie bij ;)

Magda

1. Data: 2002-06-20 12:59:42

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

slonko wrote:
> Szukam i szukam i przepisu na to nie moge znalezc :(
> Tylko nie bij ;)

a skad! nie jestem zbyt agresywana ;)

http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2596

"Niby orzeszki, w sumie bardziej delikatne niz orginal. Fajna "chrupanka"
na przyjecia i spotkania ze znajomymi."

Informacje ogólne:
Rodzaj diety: weganska
Kategoria: przekaski
Potrawa na przyjecia, ale nie tylko
Skala trudnosci: *

Skladniki:
soja
olej
sól

Przepis:
Przyzadza sie bardzo prosto: soje sie moczy w wodzie cala noc, po czym
poddaje sie procesowi suszenia (ja to robie na sitku) coby olej nie
strzelal. Na patelenke lejemy grubo olej i wrzucamy soje tak by pokryla
patelnie jedna warstwa. Gdy sie zrobi zlota lyzka cedzakowa odlawiamy i
wrzucamy na sitko coby nadmiar tluszczu splyna w tak zwanym miedzyczasie
solimy - juz pycha, super.

Zródlo: przepis z ircx.pl.polskavege lub pl.soc.wegetarianizm

pat :)

1. Data: 2002-06-20 13:03:29

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PatryCCCja" <k...@s...pl> napisał w wiadomości