clafoutis cd

1. Data: 2002-07-07 09:16:52

Temat: clafoutis cd
Od: "AW" <h...@h...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobiłam bez bicia białek, wygląda jak zbyt żadki budyń i generalnie mówiąc
nie jest smaczne. Następna próba bedzie z biciem
Agata

1. Data: 2002-07-12 20:17:02

Temat: Re: clafoutis cd
Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AW" <h...@h...com.pl> napisał w wiadomości
> zrobiłam bez bicia białek, wygląda jak zbyt żadki budyń i generalnie
mówiąc
> nie jest smaczne. Następna próba bedzie z biciem

Jezeli to jest to calfoutis z takiej strony z nietuczacymi deserami,
to ja robilam i mi i nie tylko mi, (a ja jestem szczegolnie
slodkozerna) nie smakowalo. Oczywiscie zjadlam, ale bez przyjemnosci.
Takie nijakie smakowo. Smakuje tez jak rzadki budyn z ubita piana.
Albo raczej smakowalo, bo juz od ponad pol roku jestem na kompletnie
bezmlecznej diecie z uwagi na (tzw. alergiczne) dziecie przy piersi.
Teraz bym pewnie wsunela bez mrugniecia...

:-) Monika

jest tu ktos???
OT - szukam mieszkania
kluski kładzione dla Mecha...