pytanie o zamrazanie kalafiora

1. Data: 2002-07-07 10:59:27

Temat: pytanie o zamrazanie kalafiora
Od: "Ann" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
jako ze moja ulubiona roslina - kalafior - jest obecnie tania, chcialabym
zrobic zapasy na zime
pomyslalam o zamrozeniu
i w zwiazku z tym mam takie pytanie:
czy przed zamrozeniem powinnam kalafior obgotowac, czy moge mrozic po prostu
cale rozyczki?
z gory dzieki za odpowidz
Ann

1. Data: 2002-07-07 12:29:44

Temat: Re: pytanie o zamrazanie kalafiora
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ann <o...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ag96ud$ddk$...@p...provider.pl...
> [...]
> pomyslalam o zamrozeniu
> i w zwiazku z tym mam takie pytanie:
> czy przed zamrozeniem powinnam kalafior obgotowac, czy moge mrozic po

ja myję świeżutkiego kalafiora, dzielę na różyczki, wkładam do specjalnych
woreczków do zamrażania odpowiednie porcje i już - do zamrażalnika.
Potem zimą jest jak znalazł do zupek :) Pycha. W tym roku też zamrożę :)

wkn

1. Data: 2002-07-07 15:34:26

Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście jesteś hobbystką bo pomimo niskich cen sens ekonomiczny jest
wątpliwy - taniej wyjdzie kupować mrożonego.
K - 2

1. Data: 2002-07-07 16:23:58

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> woreczków do zamrażania odpowiednie porcje i już - do zamrażalnika.
> Potem zimą jest jak znalazł do zupek :) Pycha. W tym roku też zamrożę :)

popieram

1. Data: 2002-07-07 17:05:13

Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście jesteś hobbystką bo pomimo niskich cen sens ekonomiczny jest
> wątpliwy - taniej wyjdzie kupować mrożonego.
> K - 2
Chyba że kupisz w hurcie tonę kalafiora albo masz własną uprawę ale policz
koszty energi elektrycznej, chyba,że pracujesz w energetyce i masz
odpowiednią komorę do zamrażania.

1. Data: 2002-07-08 16:42:30

Od: "Ann" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> Oczywiście jesteś hobbystką bo pomimo niskich cen sens ekonomiczny jest
> wątpliwy - taniej wyjdzie kupować mrożonego.

szczerze mowiac to mieszkam w wynajetym mieszkaniu gdzie prad mam wliczony w
czynsz i niezaleznie od tego, czy uzywam zamrazarki czy nie, place tyle samo
wiec sobie moge mrozic

pozdrawiam
Ann

clafoutis cd