co ja zjadlem?

1. Data: 2007-06-17 20:09:06

Temat: co ja zjadlem?
Od: "chemikk" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jadlem sobie dzis poledwice (prosto ze sklepu), az moj wzrok padl na skupisko
bialych podluznych jajeczek na tymze miesku (jak ziarenka ryzu tylko mniejsze i
bielsze). Zdaje sie ze moglem kilka z nich skonsumowac. Czy ktos sie orientuje
co to moglo byc i czy groza mi teraz jakies pasozyty? Co teraz robic? Upic sie i
zapomniec? Pytam serio.

Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie odpowiedzi,
chemikk

2. Data: 2007-06-17 20:15:18

Temat: Re: co ja zjadlem?
Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-06-2007 o 22:09:06 chemikk <c...@o...pl> napisał(a):

> Jadlem sobie dzis poledwice (prosto ze sklepu), az moj wzrok padl na
> skupisko bialych podluznych jajeczek na tymze miesku (jak ziarenka ryzu
> tylko mniejsze i bielsze). Zdaje sie ze moglem kilka z nich skonsumowac.

Może to były jakieś przyprawy. Może jednak muchy. Tak czy inaczej, raczej
nic nie grozi.

--
Pozdrawiam. Janusz.

3. Data: 2007-06-17 20:24:43

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-06-2007 o 22:09:06 chemikk <c...@o...pl> napisał(a):

> skupisko bialych podluznych jajeczek na tymze miesku (jak ziarenka ryzu
> tylko mniejsze i bielsze)

Może jakież zostało, można pooglądać pod mikroskopem, zrobić cienkie
preparaty, wybarwić, wtedy będzie wiadomo.

--
Pozdrawiam. Janusz.

4. Data: 2007-06-17 21:07:28

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru 17 Jun 2007 22:09:06 +0200 wiedźmin zdziwił się nieco, gdy
strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast rzucić mu się
do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako chemikk, a następnie wyśpiewała
przytupując wdzięcznie:

> Czy ktos sie orientuje
> co to moglo byc

Najprawdopodobniej jaja muchy.

> i czy groza mi teraz jakies pasozyty?

Nie :)

> Co teraz robic? Upic sie i
> zapomniec? Pytam serio.

Upijac sie nie musisz - ale zapomniec powinienes :)
Nic Ci sie nie stanie.
Jakbys wiedzial co czlowiek je z kielbasa, parowka lub pasztetowa - to
dopiero mozna dostac mdlosci :)
Larwy muchy przy tym to nic :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

5. Data: 2007-06-17 23:10:29

Od: "chemikk" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Upijac sie nie musisz - ale zapomniec powinienes :)

jednak profilaktycznie sobie troche pofolgowalem...

> Nic Ci sie nie stanie.

w sumie to juz mi wszystko jedno, ale rano na pewno poczuje ulge :)

> Jakbys wiedzial co czlowiek je z kielbasa, parowka lub pasztetowa - to
> dopiero mozna dostac mdlosci :)
> Larwy muchy przy tym to nic :)

eee? co sugerujesz? nie jadam parowek ani pasztetowej, czasem jakiegos kabanosa
sie zdarzy, aczkolwiek brzmi intrygujaco "larwy muchy to przy tym nic". nie
krepuj sie mozesz mowic nie owijajac za nadto w bawelne...

Pozdrawiam,
chemikk

6. Data: 2007-06-18 08:38:52

Od: "atna6" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chemikk" <c...@o...pl> napisał w wiadomości

> eee? co sugerujesz? [...] brzmi intrygujaco "larwy muchy to przy tym nic".
> nie
> krepuj sie mozesz mowic nie owijajac za nadto w bawelne...

Lepiej niech nic nie gada, bo ja uwielbiam pasztetówę i wolę nie wiedzieć co
wraz z nią pałaszuję.
La Luna piśnij choć słówko co w mojej karmie siedzi a uduszę :))))))))

ps. to, że napisałam, że uwielbiam nie znaczy, że tylko tym żyję oczywiście
;)

Pozdrawiam Ania.

La Luna- głaski dla kotów ode mnie i mrucznki od moich sierściuchów :)

7. Data: 2007-06-18 16:40:27

Od: "::WireFree::" <spamerskie@robotydo devnull.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spokojnie to tylko bialko larwy muchy chyba nie sa trujace.

Uczulenie na skórze
spuchniety palec/lekko siny
problem z okiem
Złamana dwójka :(
Rehabilitacja po wylewie - jaki ośrodek ?