co jeść na noc i w czasie pracy?

1. Data: 2005-05-31 16:49:43

Temat: co jeść na noc i w czasie pracy?
Od: "Bateria" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mam jeść na noc gdy przychodzę późno z pracy żeby nie tyć i co mam jeść w
pracy gdy dokucza mi głód? Jak często jeść podczas takiego dnia i co?
Czy jeść jogurty na noc? Co jeść, aby nie rozwalić żołądka?

2. Data: 2005-06-01 20:10:57

Temat: Re: co jeść na noc i w czasie pracy?
Od: "gosia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bateria" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Co mam jeść na noc gdy przychodzę późno z pracy żeby nie tyć i co mam jeść
> w pracy gdy dokucza mi głód? Jak często jeść podczas takiego dnia i co?
> Czy jeść jogurty na noc? Co jeść, aby nie rozwalić żołądka?

Witam!
poczekam aż przeczytasz moją odpowiedź na powyższe Twoje pytanie.Na to
pytanie również Ci odpowiem.
Gosia

środek odchudzający
masa miesniowa