co kupic mezowi????

31. Data: 2003-08-01 10:44:26

Temat: Re: co kupic mezowi????
Od: "Melka " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszystkim jako puchaty <p...@w...pl> napisał(a):

> Daj mu coś, z czym najtrudniej będzie Ci się rozstać.

_dziecko_ IMO

Melka & mała (5 mies.)
--------------************----------------
"Wszelkie wygłaszane przeze mnie opinie są jak najbardziej subiektywne i
przedstawiają mój osobliwy punkt widzenia rzeczywistości, którą to
rzeczywistość staram sie postrzegać jak najmniej realnie ." M.

32. Data: 2003-08-02 11:53:58

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Melka " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> _dziecko_ IMO

trudno sie z tym wyrobic, jak rocznica niedlugo:)

33. Data: 2003-08-02 13:36:35

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż rena i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> trudno sie z tym wyrobic, jak rocznica niedlugo:)

Dzie tam! Wystarczy szybko poruc.. poruszać bioderkami w wiadomym celu
i mocno Ją karmić.

--
Wszystkie wypowiedzi są moje, niezmyślane ale i nieprzemyślane.
Z poważaniem - aczkolwiek niekoniecznie poważnie,

34. Data: 2003-08-03 12:03:13

Od: Agnieszka Borzestowska <a...@m...polska> szukaj wiadomości tego autora

vanilla sky wykawiaturzyłas(eś) co następuje:

> Witam wszystkich:)
> Mam pytanie i bede bardzo wdzieczna za wszelkie pomysly:) Co mozna kupic
> mezowi na rocznice slubu????

Wiesz to wszystko zależy od tego jaki jest twój mąż
czy romantykiem czy raczej bardzo praktycznym mężczyzną.
Jeśli tym pierwszym to możesz dać mu swoje zdjęcie zrobione
u fotografa takie sexi to tego tort buteleczka szampana i bardzo miły
wieczorek.Może też być coś zabawnego może jakaś śmieszna figurka.
jak ma samochód może być coś do auta mężczyżni kochają swoje samochody i coś
takiego może sprawiło by mu dużo radości.
Ja również mam w tym roku pierwszą rocznicę i wiem co mój maż bardzo chce
dostać i naszczęście nie mam tego problemu

--
pozdrawiam,
Agnieszka

Chcesz do mnie napisać? Zamień polska na pl

Zakupoholizm
od 1 sierpnia-polecam wakacje dla dzieciaków
Dzieci
zazdrość
Kto to jest troll?