co kupic mezowi????

1. Data: 2003-07-26 09:23:07

Temat: co kupic mezowi????
Od: "vanilla sky" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich:)
Mam pytanie i bede bardzo wdzieczna za wszelkie pomysly:) Co mozna kupic
mezowi na rocznice slubu???? Prosze pomozcie bo mnie sie juz pomysly
wyczerpaly:( Zegarki, prefumy, cos z ubrania juz dostawal:( musi to byc cos
szczegolnego bo to nasza pierwsza rocznica slubu:))))))))
Dzieki za podpowiedzi!!!!!!!!!!!!!!!
Vanilla Sky

2. Data: 2003-07-26 09:54:39

Temat: Re: co kupic mezowi????
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla sky" <v...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
cos
> szczegolnego bo to nasza pierwsza rocznica slubu:))))))))

w sytuacji, gdsy wszystko sie juz ma, moze trzeba postawic na wrazenia, a
nie rzeczy? tj. np. pojdzcie do knajpy, w ktorej byliscie I raz razem, albo
do dobrej knajpy, do ktorej na codzien nie chodzicie?

3. Data: 2003-07-26 10:08:10

Od: "vanilla sky" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuj:) warto sie nad tym zastanowic:)))))
vanilla sky

4. Data: 2003-07-26 11:05:34

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem vanilla sky wyklawiaturzyl(a):

> dziekuj:) warto sie nad tym zastanowic:)))))
> vanilla sky

To naprawde dobry pomysl, skoro nie wiesz juz co kupic bo ma praktycznie
wszystko, a najfajniej by bylo wybrac sie do lokalu z ktorego macie
jakies mile wspomnienia. Od fusu mozesz zrobic rowniez wspanialo kolacje
w domu przy swiecach, nastrojowej muzyce, kadzidelka, no i brak dzieci
;-)

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

5. Data: 2003-07-26 11:52:50

Od: "Paulinka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cos
> szczegolnego bo to nasza pierwsza rocznica slubu:))))))))

Jeśli rocznica za niedługo, to wykorzystaj piękną pogodę i wyjedźcie gdzieś
na weekend. Na swoim przykładzie wiem, że takie wyjazdy działają
fantastycznie na związek. Po rocznicy zostaną Wam wtedy miłe _wspólne_
wspomnienia i na pewno piękne zdjęcia.

Pozdrawiam
Paulinka

6. Data: 2003-07-26 12:00:08

Od: "careloss" <c...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam wyjazd gdzies daleko (np. w gory) tylko we dwojke,
najlepiej do jakiejs chatki, a jak nie macie mozliwosci, to po
prostu do schroniska, albo jakiegoś hoteliku..
Na pewno wspomnienia beda niezapomniane... ;-)

--
careloss

7. Data: 2003-07-26 12:46:21

Od: "Arsa" <a...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cos
> szczegolnego bo to nasza pierwsza rocznica slubu:))))))))

Zrób mu własnoręcznie sweter na drutach - zobaczysz, jak sie ucieszy.....ja
bym się ucieszył

8. Data: 2003-07-26 14:36:07

Od: Halina <h...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Arsa wrote:

> Zrób mu własnoręcznie sweter na drutach - zobaczysz, jak sie ucieszy.....ja
> bym się ucieszył

Ale czy zdąży? Moze lepiej kamizelkę na poczatek albo jakis szalik (
krótki;-).
IMO swetry i te inne rzeczy najlepiej się "robią" zimową porą. ;-)
Pozdrawiam Halina

9. Data: 2003-07-26 14:53:10

Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

26 lipiec 2003.
*rena* napisał(a):

> pojdzcie do knajpy, w ktorej byliscie I raz razem, albo
> do dobrej knajpy, do ktorej na codzien nie chodzicie?

Dobra knajpa... Ja wiem, że się czepiam, ale knajpa IMO to taka "mordownia"
i zupełnie nie pasuje na rocznicową kolację. ;)
Może restauracja...?
Polecam samemu coś zrobić, bo świece chyba w każdym domu się znajdą.
Piotr Majkowski
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy

10. Data: 2003-07-26 19:33:31

Od: "Arsa" <a...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy zdąży? Moze lepiej kamizelkę na poczatek albo jakis szalik (
> krótki;-).

o - to jest myśl! - szalik ulubionego zespołu piłkarskiego!!! Ale chłopina
się ucieszy :)
Pozdrawiam
Arsa

Zakupoholizm
od 1 sierpnia-polecam wakacje dla dzieciaków
Dzieci
zazdrość
Kto to jest troll?