polecam książkę

1. Data: 2003-07-27 11:22:04

Temat: polecam książkę
Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam książkę, która opisuje nieco kontrowersyjną dla niektórych - metodę
Hellingera.
Skończyłam ją właśnie czytać i powiem Wam, że to jedna z lepszych rzeczy z
dziedziny psychologii rodziny, jaką do tej pory miałam okazję poznać.

"Dlaczego dusza choruje i co ją uzdrawia. Terapia rodzinna Berta
Hellingera."
Thomas Schafer
Sursum,
Wrocław 2002

A tu kilka linków o tym, na czym się ta terapia opiera

http://www.berckana.pl/konstelacje.html
http://www.reiki.wawel.net/konstelacjepol.htm
http://salve.slam.katowice.pl/Hellinger.htm
http://www.hellinger.com/vza