co myslicie

1. Data: 2005-08-08 20:22:15

Temat: co myslicie
Od: "co myslicie" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poznałem pewną dziewczynę, która zerwała ze mną po miesiącu spotykania się.
Tydzień po tym jak zerwała na gg rozmawialiśmy. Co myślicie?

Jola (16:58)
to nie jest glupie pytanie
Jola (16:58)
spytalam sie czy masz chec kontynuowac znajomosc czy nie
Jola (16:58)
moze juz nie masz ochoty
Jola (16:59)
a ja sie Tobie nazucam
Jola (16:59)
nie jestem dziwna, widze ze sam sie do mnie nie odzywasz wiec sie spytalam
ROBERT (16:59)
czesc
ROBERT (17:00)
sorry nie zuwazylem
Jola (17:00)
czesc
ROBERT (17:00)
alez oczywiscie ze chce kontynuowac
ROBERT (17:00)
przeciez ja nie obrazilem sie
Jola (17:01)
wolalam sie spytac, bo nie chce byc jakims ciezarem dla Ciebie
ROBERT (17:01)
nie jestes
ROBERT (17:02)
mi to juz teraz wszystko lotto
ROBERT (17:02)
jak w reklamie
Jola (17:02)
czyli juz Ci przeszlo zauroczenie
ROBERT (17:03)
zajalem sie wieloma innymi rzeczami
ROBERT (17:03)
mozna tak powiedziec
ROBERT (17:03)
tezrz siedze nad materiałami z pracy
Jola (17:04)
a wiec tak jak myslalam
ROBERT (17:04)
i nie moge znalezc pewnych rzeczy
Jola (17:04)
bardzo szybko Ci przeszlo
Jola (17:05)
wiec to nie bylo zbyt silne uczucie
ROBERT (17:05)
juz przez to przechodzilem
ROBERT (17:05)
i nie zamierzam
ROBERT (17:05)
znowu
ROBERT (17:05)
przepraszam
Jola (17:06)
wiec chyba dobrze zrobilam
ROBERT (17:06)
?
Jola (17:06)
ze jednak odeszlam
Jola (17:07)
jestes jak maszyna
Jola (17:07)
dzisiaj kochasz jutro nic nie czujesz
ROBERT (17:07)
to nie ja podjalem ta decyzje
ROBERT (17:07)
ja sie nie czuje winny
Jola (17:08)
ja tez sie czuje winna, bo nie mam powodu
Jola (17:11)
trudno jest pokochac kogos, kto zachowuje sie jak maszyna
Jola (17:11)
pa
ROBERT (17:11)
pa

2. Data: 2005-08-08 20:43:35

Temat: Re: co myslicie
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

co myslicie:
> ... Co myślicie?

Co? Czy dobrze zrobila?
Dobrze.
Bardzo dobrze.

--
Czarek

3. Data: 2005-08-08 21:41:21

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet napisał(a):
> co myslicie:

> Co? Czy dobrze zrobila?
> Dobrze.
> Bardzo dobrze.

Stary no co TY! Odeszła, wróciła, no przecież kurwa tak nie można!

4. Data: 2005-08-08 22:15:04

Od: " Himera" <h...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

co myslicie <a...@w...pl> napisał(a):

> Poznałem pewną dziewczynę, która zerwała ze mną po miesiącu spotykania się.
> Tydzień po tym jak zerwała na gg rozmawialiśmy. Co myślicie?

ja mysle ze nie powinienes podawac prywatnych rozmow na forum publicznym.\

czy Jola wie?

5. Data: 2005-08-09 06:55:24

Od: "MAG" <mag27@to_wywal.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Rozmowa prywatna, w której nie tylko Ty uczestniczysz, więc chyba brzydko
postępujesz publikując ją...

tym bardziej to bez sensu, że...

2. właścwie nic z niej nie wynika. Brak szerszego kontekstu. Choćby tego, co
jest głupim pytainiem... no i całej reszty.

3. Po krótkiej rozmowie na gg możesz sobie wymyślać co też miała na myśli i
o co jej chodziło... I może nawet coś wymyślisz. Tylko, że to będzie Twoja
fantazja, a nie to, w czym rzeczywiście rzecz. Nie lepiej zapytać? Spotkać
się i osobiście sobie wszystko wyjaśnić.

Pozdrawiam,
MAG

6. Data: 2005-08-09 12:10:43

Od: Flinta <b...@S...fm> szukaj wiadomości tego autora

co myslicie napisal(a):

> Poznałem pewną dziewczynę, która zerwała ze mną po miesiącu spotykania się.
> Tydzień po tym jak zerwała na gg rozmawialiśmy. Co myślicie?

Jak możesz tak rozwiązywać wasze problemy ? W tej rozmowie jest dużo
odniesień, więc trudno cokolwiek powiedzieć. Jedno jest pewne: jeśli
przychodzisz na grupę, zamiast zadzwonić do tej dziewczyny, to daj sobie
spokój.

--
Pozdrawiam. To była Beata.
"Każdy człowiek ma dwie twarze:

7. Data: 2005-08-10 16:01:14

Od: "martin" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

to glupia cipa jest. nie zaprzataj sobie nie glowy

marcin

aspekty osoby
nie umiem pocieszyc
hehe... he :)