co myślicie o ...

1. Data: 2005-02-26 12:31:51

Temat: co myślicie o ...
Od: "Mati" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

co myślicie o pluszzz active? czy to jest naprawde takie dobre i pomaga ?

2. Data: 2005-02-26 12:54:26

Temat: Re: co myślicie o ...
Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mati" napisał ...

> co myślicie o pluszzz active? czy to jest naprawde takie dobre i pomaga ?

A na co ma pomagać ?
Witaminki kupowane przy kasach w supermarkecie zaszkodzić
nie powinny, ale na ich moc uzdrawiającą raczej bym nie liczyła.

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2005-02-26 21:21:15

Od: "medevacs aka starcom" <zapyt@j_sie_to_Ci_moze_powi.em> szukaj wiadomości tego autora

> co myślicie o pluszzz active? czy to jest naprawde takie dobre i pomaga ?

jesli chcesz to wykorzystac jako "dopalacz" do nauki w nocy to powiem tyle,
ze faktycznie spac sie nie chce (hmmm ciekawe, czyzby zawieralo kofeine? a
nota bene kawa mi mniej pomaga od tego) ale dziala w moim przypadku tylko
pierwsze dwie noce. Potem moge ladowac wieksze dawki, a i tak juz nie
ogarniam. Oczywiscie spalem w miedzyczasie, zeby ktos nie myslal, ze bez snu
48h.

medevacs aka starcom
//Otwierać! Kolęda! Mamy nakaz!//

boląca dłoń
morfologia - wyniki
pisk w uszach
oddział laryngologiczny w Warszawie - PILNE!
Lekarze grupowi a telewizyjni ?