co na afte?

1. Data: 2004-02-23 21:38:11

Temat: co na afte?
Od: "rydzo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pojawila mi sie na dziąśle afta i stad moje pytanko
co polecacie?

czy jest to jak z katarem ze leczony czy nie to tydzien minie...

pozdro
rydzo

2. Data: 2004-02-23 21:39:52

Temat: Re: co na afte?
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

np. żel sachol, solcoseryl dentystyczny, tantum verde, dentosept A

3. Data: 2004-02-23 22:29:32

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-23 22:38:11 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *rydzo* skreślił te oto słowa:

> pojawila mi sie na dziąśle afta i stad moje pytanko
> co polecacie?

Aphtin, bez recepty, kosztuje ok 2 zł.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

4. Data: 2004-02-23 22:41:29

Od: "JR" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rydzo" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> co polecacie?
>

> czy jest to jak z katarem ze leczony czy nie to tydzien minie...

Polecam "wypalanie" Vagothylem. Osobiście to stosuję, gdy mnie spotka taki
kłopot, jak afta. Nie pamiętam jednak, czy Vagothyl nie jest na receptę.

Pzdr.

Jacek

5. Data: 2004-02-23 22:48:19

Od: "Michu" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy jest to jak z katarem ze leczony czy nie to tydzien minie...

mi osobiscie aphtin nie pomogl...
pomogl za to 1%roztwor gencjany czy cos podobnego, taki fiolet

sledzac archiwum nasuwa sie wniosek ze kazdemu pomaga cos innego...

pozdrawiam
Michu

6. Data: 2004-02-23 22:56:21

Od: "Ania Björk \(sveana\)" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> skrev i meddelandet
> Aphtin, bez recepty, kosztuje ok 2 zł.

A doustnie witamina C - paskudztwo znika 50% szybciej.

Ania

7. Data: 2004-02-23 23:10:44

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pamiętam jednak, czy Vagothyl nie jest na receptę.

jest na receptę.

8. Data: 2004-02-23 23:32:20

Od: "rydzo" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sledzac archiwum nasuwa sie wniosek ze kazdemu pomaga cos innego...

dzieki za odpowiedzi

kiedys stosowalem aphtin ale jego skutecznosc byla umowna

9. Data: 2004-02-25 06:48:02

Od: "Simonto" <simonto(usunto)@(usunto)poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sorkoleryl

Simonto

> [...]
> co polecacie?
>

> czy jest to jak z katarem ze leczony czy nie to tydzien minie...

Bul brzucha
Bul brzucha
Margo i magnetostymulator prosze o opinie
konflikt serologiczny
działanie Citroseptu?