co na pająki?

11. Data: 2010-08-26 10:54:53

Temat: Re: co na pająki?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Aug 2010 09:11:27 +0200, Panslavista napisał(a):

> [...]
> ponownie zaświeciłem przytnąłem rurę do leja wciągając zawartość. Matka
> umknęła ale niedaleko i zdążyłem ją też wessać. Woda w zbiorniku Hyli stała
> się szara od części ciał pająków. Od tamtego czasu mam spokój.
> Moja prababka nie pozwalała ich zabijać, powiedziała, że będą winowajcę
> gryźć całe życie - co się sprawdziło. Ta pajeczyca drażniła ranki jadem i
> dotykiem, drapałem się, więc odsłaniałem kolejne i to była karma dla nich -
> limfa sącząca si.ę z ran. Teraz przeglądam i gdy zoczę jednego - szukam
> kolejnych i do Hyli - mojego wspaniałego odkurzacza, prawdziwego wodnego.

Pająki domowe nie gryzą, bzdury.

12. Data: 2010-08-26 11:01:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Aug 2010 10:53:33 +0200, M1SLQ napisał(a):

> 100% pewności nie mam. Ranki początkowo wyglądają jak po ukłuciu komara,
> ale mają 4 kropeczki (dwie bliżej siebie a dwie dalej, tworzą jakby
> wierzchołki trapezu). Długo się goją.
>
> Pozdrawiam

"Obecnosc insektow posrednio potwierdza charakterystyczny wzor ukaszen,
ktory pluskwy pozostawiaja na skorze swoich ludzkich zywicieli -
przykladowo trzy rany w rzedzie wokol kostki lub ukaszenia biegnace wzdluz
naczyn krwionosnych."
http://www.robaki.co.uk/bed_bug.html
Więc to chyba nie to.

13. Data: 2010-08-26 11:52:22

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pająki domowe nie gryzą, bzdury.

Juz raz mnie ktoś przekonywał, że to nie jest prawda.
Też masz mnie za kłamcę?
Ja nie mówię, że mnie gryzły - to ja drapałem sobie skórę, a one jak do
wodopoju...

14. Data: 2010-08-26 12:18:34

Od: "Strachu S." <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

XLka:

> Pająki domowe nie gryzą, bzdury.

To jestem rozczarowany, bo wlasnie zalozylem sobie hodowle pajakow w starej
pralce, majac nadzieje ze kiedys pajaki zjedza moja stara.

Starchu S.

15. Data: 2010-08-26 13:53:03

Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz prawdziwego przyjacela. Lepszy niz pies czy zona.
Prawie jak Brudny Harry: On i jego Magnum 44
:-DDDD

Pzdr.
McBeth

16. Data: 2010-08-26 21:51:30

Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> do leja wciągając zawartość. Matka umknęła ale niedaleko i zdążyłem ją też
> wessać. Woda w zbiorniku Hyli stała się szara od części ciał pająków.

Były:

"Ptaki" Hitchkoka.

Teraz mamy:

"Pająki" Panslavisty.

--
Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.

Proszę o wsparcie
mBank 28 1140 2004 0000 3002 3182 2875

Dziękuję za donację.

17. Data: 2010-08-29 08:49:16

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Pająki domowe nie gryzą, bzdury.

to były pająki starozakonne nasłane na Panslaviste przez Mosad :)

na odwłoku mają gwiazdę Dawida zamiast zwykłego krzyża

18. Data: 2010-08-29 08:53:47

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to były pająki starozakonne nasłane na Panslaviste przez Mosad :)
>
> na odwłoku mają gwiazdę Dawida zamiast zwykłego krzyża

Tak się zastanawiam, co to za stwory - miały pejsy , może to poczwarki
rebusów się wykociły lub osypały z parchów nachodzących moje mieszkanie pod
moją nieobecność.

19. Data: 2010-08-30 14:34:28

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> Tak się zastanawiam, co to za stwory - miały pejsy , może to poczwarki
> rebusów się wykociły lub osypały z parchów nachodzących moje
> mieszkanie pod moją nieobecność.

spróbuj zatyka uszy woskiem... może wyłażą z twojej głowy :)

20. Data: 2010-08-30 14:48:01

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> spróbuj zatyka uszy woskiem... może wyłażą z twojej głowy :)

Raczej ty sobie przeczyść, bo może widzisz na OKI, ale nie słyszysz na
Uchi...

Naklejki na lodówkę i zamrażarkę
Zasady budowania pionów wentylacyjnych
Zmywarka - do jakiej wody podłączyć?