łazienka -konsultacje

1. Data: 2010-08-26 05:53:02

Temat: łazienka -konsultacje
Od: "Adaa" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Tym razem proszę o opinię na temat ustawienia pralki w łazience 2.3x2.3 m.
http://img90.imageshack.us/img90/456/lazienka1.jpg
Jak widać na szkicu mamy dylemat czy pralkę przerzucić na lewo, czy też pozostawić
z prawej, tak jakby zabudowując umywalkę symetrycznie z 2 stron (z jednej strony
pion a z drugiej mała pralka 60x40) i na d nią wysoka szafka ok 60x30-40.
Wtedy z prawej byłoby trochę wolnego miejsca. Bardzo proszę o radę.

2. Data: 2010-08-26 06:07:47

Temat: Re: łazienka -konsultacje
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Na prawo pozostaw, bo grzejnik.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2010-08-26 06:32:52

Od: "Ada" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Na prawo pozostaw, bo grzejnik.
>
> --
> Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
> Prywatna http://www.janwer.com/
> Nasza siec http://www.fredry.net/

Dzięki!
Oczywiści mój błąd: z lewej(!) byłoby trochę miejsca, tzn. przy grzejniku np. na
suszarkę, itp.
Czy wysoka szafka nad pralką po prawej, nie spowoduje, że umywalka będzie
przytłoczona?
Ale w końcu na umywalkę i lustro zostaje ok. 100-105cm, więc mam nadzieję, że
będzie OK. Ale ciągle proszę o ew. minusy, żeby nas coś nie zaskoczyło :)

4. Data: 2010-08-26 07:19:59

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ada" <a...@o...eu> wrote in message

Jeżeli jestes praworęczna zostaw sobie miejsce na ruchy łokcia.

5. Data: 2010-08-26 07:28:52

Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista:

> Jeżeli jestes praworęczna zostaw sobie miejsce na ruchy łokcia.

A jesli leworeczna, to musisz miec mozliwosc ruchu szczeką.

Starchu s.

6. Data: 2010-08-26 07:34:11

Od: "Ada" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A jesli leworeczna, to musisz miec mozliwosc ruchu szczeką.

> Starchu s.

Oj, ale ja na serio pytam... Na umywalkę i na lustro będzie ok. 1m -za mało?

7. Data: 2010-08-26 07:42:43

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ada" <a...@o...eu> wrote in message

> Oj, ale ja na serio pytam... Na umywalkę i na lustro będzie ok. 1m -za
> mało?

Ja odpowiedziałem bardzo serio.

8. Data: 2010-08-26 09:26:55

Od: "Strachu S." <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja odpowiedziałem bardzo serio.

Tak.

Pralke do umywalki.
Pusta podloga pod grzejnikiem powiekszy optycznie pomieszczenie i pozowli tam
rozkladac suszarke z bielizna zamiast stawainia jej w pokojach.

Starchu S.

9. Data: 2010-08-26 10:13:24

Od: boxfish <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-26 07:53, Adaa pisze:
> [...]
> pion a z drugiej mała pralka 60x40) i na d nią wysoka szafka ok 60x30-40.
> Wtedy z prawej byłoby trochę wolnego miejsca. Bardzo proszę o radę.

mam podobny okład, podobny bo umywalka na śrdku po jej prawej stronie
geberit po lewej pralka (górnoładowana) u mnie się sprawdza.

10. Data: 2010-08-26 11:40:16

Od: "Adaa" <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> mam podobny okład, podobny bo umywalka na śrdku po jej prawej stronie
> geberit po lewej pralka (górnoładowana) u mnie się sprawdza.

Dzięki! Właśnie byłoby podobnie, a po lewej koło grzejnika wolne miejsce np. na
suszarkę, powiększające optycznie łazienkę.
U mnie to będzie pralka klasyczna (boczna) i dlatego nad nią byłaby szafka,
szerokości może mniejszej, np. 30cm tak, żeby rzeczywiście prawym łokciem nie
uderzać w nią przy myciu zębów :)

Pytanie: czy umywalka może być na wysokości takiej samej jak pralka, tzn. 85cm?
Jak to jest u Ciebie? Rozumiem, że ten 1 m wystarczy mi na swobodną toaletę, czy
tak?

co na pająki?
Naklejki na lodówkę i zamrażarkę
Zasady budowania pionów wentylacyjnych