co na sniadanie?

1. Data: 2004-06-11 09:07:38

Temat: Re: co na sniadanie?
Od: "eM" <m...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

"Izabela Sowula" jako natchnienie polecila mi

> (...) nastepujace watki:
>
> http://glinki.com/?l=acqkzm
>
> http://glinki.com/?l=xpuukn

Serdeczne dzieki, zwlaszcza za watek z maja tego roku - bije sie w piersi:
powinnam byla przejrzec archiwum zanim zapytalam. Coz, tak to juz jest jak
przychodzi ktos nowy i nadgorliwy i do tego jeszcze wielka nieszkodliwa
gadula ;-)

Pozdrawiam
eM, na kolanach

1. Data: 2004-06-11 10:23:35

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eM" <m...@i...com> napisał w wiadomości

> [...]
> przychodzi ktos nowy i nadgorliwy i do tego jeszcze wielka nieszkodliwa

dodam, ze bardzo mila i ciekawie piszaca gadula:)

1. Data: 2004-06-15 14:27:50

Od: "eM" <m...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Teraz dopiero dojrzalam, ze "Ruua" napisala o mnie:

> dodam, ze bardzo mila i ciekawie piszaca gadula:)

Dziekuje

eM, taka :-))))) od ucha do ucha

przepis na udane serniczki
Jak pozamykać słoiki?
MIOD dlaczego sie krystalizuje
Ciasto Milionerów
Przepraszam ale juz wysiadam :( Pizza & prodiż