co sądzicie o płycie gazowej dwupalnikowej ?

1. Data: 2001-05-23 05:26:07

Temat: co sądzicie o płycie gazowej dwupalnikowej ?
Od: "Mir" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy jest praktyczna ?
czy dwa palniki to jednak za mało

kto zna ceny płyt gazowych firmy SMEG ?
Mir

1. Data: 2001-05-23 10:20:12

Temat: Re: co sądzicie o płycie gazowej dwupalnikowej ?
Od: "Wojciech Gołąbowski" <v...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mir" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
news:3b0b49ba$1@news.vogel.pl...
> czy jest praktyczna ?
> czy dwa palniki to jednak za mało

Wszystko zależy od potrzeb: ile osób, jak często w użyciu, jaki rodzaj
jedzenia (dwudaniowy obiad czy jajecznica) itp.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl

1. Data: 2001-05-24 08:51:08

Od: b...@d...caton.com.pl (Bartek Golenko) szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Gołąbowski <v...@k...net.pl> wrote:
> Użytkownik "Mir" <m...@d...pl> napisał w wiadomości
>
> Wszystko zależy od potrzeb: ile osób, jak często w użyciu, jaki rodzaj
> jedzenia (dwudaniowy obiad czy jajecznica) itp.

Bywa za malo. Musielismy z zona wybrac akurat dwupalnikowa, bo kuchnie
mamy w wersji "super mini" (wneka w scianie 0,6x1.5). Kupilismy Amice
i szczesliwi za bardzo nie jestesmy - ma tendencje do samoczynnego
wylaczania jednego z palnikow.

Elektryczna nie wchodzila w gre - w spoldzielni wyperswadowano mi pomysl
ciagniecia kabla.

--
Bartek Golenko | Hi! I'm a .signature virus! Copy me into your
b...@c...com.pl | ~/.signature to help me spread!

AMICA, czy warto?
pilna pomoc potrzebna od zaraz (podloga w kuchni)
TRZEBA DOPISAĆ:
Parkiet w kuchni
Przeciekający balkon