co sadzicie o takim sposobie na stracenie nieco tluszczu

1. Data: 2005-04-28 12:56:28

Temat: co sadzicie o takim sposobie na stracenie nieco tluszczu
Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sposob na stracenie nieco tluszczu:

mieszamy chudy twarog z ryba (np makrela), dodajemy troche kefiru 0%,
jemy. Nastepnie (nie tak od razu) lykamy l-karnityne i jezdzimy na rowerze
godzine-poltora-lub wiecej.

Co sadzicie o tym sposobie na odchudzanie?

Pozdrawiam, Leh.
--
Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
>>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

2. Data: 2005-04-28 13:17:55

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik l.e:h pisze:

> [...]
> godzine-poltora-lub wiecej.
>
> Co sadzicie o tym sposobie na odchudzanie?

Lepszy pomysł niż łykanie l-karnityny i nic nie robienie.

Przed wysiłkiem proponowałbym posiłek węglowodanowy. Makrela mam
nadzieję, że nie jest wędzona, lub w oleju? Ja zamiast makreli używam
tuńczyka. Myślę, że taka pasta jest lepsza do jedzenia po wysiłku (po
posiłku lub napoju węglowodanowym) w celu odbudowania tkanki mięśniowej.

--
( . '">
) L_

3. Data: 2005-04-28 13:19:22

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik jaszczur pisze:

> ykamy l-karnityne i jezdzimy na rowerze
> Lepszy pomysł niż łykanie l-karnityny i nic nie robienie.
Jeszcze zapomniałem dodać, że l-karnityna w formie preparatu do łykania
nic nie jest warta.

--
'''..\
< _| (

4. Data: 2005-04-28 15:45:01

Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur <m...@c...op.pl> skribis:

>Przed wysiłkiem proponowałbym posiłek węglowodanowy.

Tzn weglowodany bez bialka?
Moj pomysl opieral sie na tym, ze podobno po zjedzeniu bialka i
weglowodanow ale bez tluszczu organizm musi zuzyc tluszcz z "sadełka".

> Makrela mam
>nadzieję, że nie jest wędzona,

A wedzona jest zla?

>tuńczyka. Myślę, że taka pasta jest lepsza do jedzenia po wysiłku (po
>posiłku lub napoju węglowodanowym) w celu odbudowania tkanki mięśniowej.

Czyli jak, najpierw weglowodany, potem rower, potem weglowodany, potem
bialko?

Dlaczego uwazasz ze lkarnityna w tabletkach jest nic nie warta?

Pozdrawiam, Leh.

5. Data: 2005-04-28 18:43:26

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik l.e:h pisze:

> Tzn weglowodany bez bialka?
Węglowodanowy, co nie znaczy pozbawiony białka.

> Moj pomysl opieral sie na tym, ze podobno po zjedzeniu bialka i
> weglowodanow ale bez tluszczu organizm musi zuzyc tluszcz z "sadełka".
To zależy od rodzaju ćwiczeń.

> A wedzona jest zla?
No skoro ma być posiłek węglowodanowy, bez tłuszczu, to... jest zła.

> Czyli jak, najpierw weglowodany, potem rower, potem weglowodany, potem
> bialko?
Tak. W telegraficznym skrócie. Więcej dowiesz się z opracowań dla
sportowców/kulturystów.

> Dlaczego uwazasz ze lkarnityna w tabletkach jest nic nie warta?
Poszukaj na google. Zamiast l-karnityny polecałbym raczej kawę.
Skuteczniej i taniej wyjdzie.

--
"(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

6. Data: 2005-04-28 19:07:43

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jaszczur" <m...@c...op.pl> napisał w wiadomości
> tuńczyka. Myślę, że taka pasta jest lepsza do jedzenia po wysiłku (po
> posiłku lub napoju węglowodanowym) w celu odbudowania tkanki mięśniowej.

Czyli tuńczyk zawiera wszystkie aminokwasy? I inna kwestia: zakwasza
organizm?

7. Data: 2005-04-28 19:14:46

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. W telegraficznym skrócie. Więcej dowiesz się z opracowań dla
> sportowców/kulturystów.
A tam coraz więcej tłuszczu polecają... Co ciekawe, pismo "Jogging", twardo
trzyma się diety węglowodanowej, ale inne opracowania tego typu, zaczynają
dopuszczać zwiększone spożywanie tłuszczu. Parę lat temu, nie do pomyślenia.

8. Data: 2005-04-28 19:17:14

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik jacekplacek pisze:

> [...]
> dopuszczać zwiększone spożywanie tłuszczu. Parę lat temu, nie do pomyślenia.
I dobrze. Należałoby zaznaczyć, że zwiększone nie oznacza ilości
występującej w takiej np diecie optymalnej.

9. Data: 2005-04-28 19:17:53

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta

> Czyli tuńczyk zawiera wszystkie aminokwasy? I inna kwestia: zakwasza
> organizm?
Czy ktoś napisał, że taką pastę z tuńczykiem należy jeść przed/po każdym
treningu?

--
mj

10. Data: 2005-04-28 19:21:57

Od: "jacekplacek" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I dobrze. Należałoby zaznaczyć, że zwiększone nie oznacza ilości
> występującej w takiej np diecie optymalnej.

I tu nie będe się spierał. Jak organizm korzysta z zapasów jest niejasne dla
"wyznawców" każdej z dwóch diet (trzeciej chyba nie ma?).

dot. atkinsa
zbliza sie lato :)))
Dieta atkinsa - pare pytan
Kielki - czy to plesn?