co sie czuje bedac w wojsku.

1. Data: 2000-10-23 09:42:33

Temat: co sie czuje bedac w wojsku.
Od: "Wieslaw" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Moze niektore osoby interesujace sie psychologia lub socjologia
zaciekawi moja e-ksiazka napisana na podstawie przezyc ze
sluzby zasadniczej w Wojsku Polskim. Opisuje w niej nie tylko
zdarzenia ale rowniez i stany emocjonalne. Zerknijcie:

http://www.e-ksiazka.it.pl/

Pozdrawiam

Wieslaw

1. Data: 2000-10-24 11:11:47

Temat: Re: co sie czuje bedac w wojsku.
Od: "Człapka" <m...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przegladanie Twojego tekstu przyponina mi wspomnienia z czasow szkolnego
mundurka. Za to dobrze znasz sie na komputerach i wspaniale wykorzystujesz
swoje zainteresowania. Człapka
Wieslaw napisał(a) w wiadomości: <8t114b$3rs$2@news.ipartners.pl>...

1. Data: 2000-10-25 10:18:26

Od: "Wieslaw Paslawski" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Człapka <m...@w...opole.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39f56db3$...@n...vogel.pl...
> Przegladanie Twojego tekstu przyponina mi wspomnienia z czasow szkolnego
> mundurka

spokojne. najpierw zaczynam od ksiazki o wojsku. pozniej bede pisal inne.

pozdrawiam

Wieslaw

1. Data: 2000-10-25 11:55:04

Od: "Człapka" <m...@w...opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bede zagladal i kibicowal.
pozdrowionko.
Człapka
Wieslaw Paslawski napisał(a) w wiadomości:
<8t6bvl$f75$1@news.ipartners.pl>...

> [...]
>dyskusyjnych napisał:39f56db3$...@n...vogel.pl...
>
>spokojne. najpierw zaczynam od ksiazki o wojsku. pozniej bede pisal inne.

Zdrada
Białystok - terapeuta potrzebny
Jestem
Lektura na egzamin wstepny