Jestem

1. Data: 2000-10-23 08:32:17

Temat: Jestem
Od: "E-Milka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już od dłuższego czsu czytam wszelkie wiadomości w grupie. Do niektórych
tematów dopisuję kilka słów ale teraz zauważyłam, że nie przywitałam się z
grupowiczami, nieniejszym czynię to teraz naprawiając swój błąd. Witam
wszystkich grupowiczów - ludzi ciekawych, zagubionych, szczęsliwych,
wstydliwych itd. :-)

E-Milka

1. Data: 2000-10-23 08:54:04

Temat: Re: Jestem
Od: "Brian" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik E-Milka <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskus
yjnych napisał:3...@n...vogel.pl...
> [...]
> grupowiczami, nieniejszym czynię to teraz naprawiając swój błąd. Witam
> wszystkich grupowiczów - ludzi ciekawych, zagubionych, szczęsliwych,

Cześć
Wiatm cię serdecznie ... i właściwie przypomniałem sobie, żę ja tez sięnie
przywitałem. Obserwowałem listę jakiś czas, a potem po prostu zacząłem pis
ać. Sorry for that.

BĄDŹCIE POZDROWIENI !!!

Szczególnie chciałbym pozdrowić Ninkę (dużo radości przynosi mi czytanie p
rzekomarzania się z Ewą).

Trzymajcie się

--
Brian

b...@e...pl
#Life is the bitch and then you die#

1. Data: 2000-10-23 08:54:06

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"E-Milka" <e...@p...onet.pl> wrote in message
> Już od dłuższego czsu czytam wszelkie wiadomości w grupie. Do niektórych
> tematów dopisuję kilka słów ale teraz zauważyłam, że nie przywitałam się z
> grupowiczami, nieniejszym czynię to teraz naprawiając swój błąd. Witam

Dzien dobry :-)

> wszystkich grupowiczów - ludzi ciekawych,

To ja, to ja, to ja :-) i jaki skromny do tego ...

rgr

1. Data: 2000-10-23 09:21:52

Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przywitałem. Obserwowałem listę jakiś czas, a potem po prostu zacząłem pis

Okej, okej. To juz tesz sie poprawiam:

Guten Tag, Leute!

Ich koch' nur maine eig'ne Suppe.
Lieb mich oder nicht.
rgr

1. Data: 2000-10-23 12:39:44

Temat: Odp: Jestem
Od: "Mariusz" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien doberek ;)
Mariusz

1. Data: 2000-10-23 19:59:47

Od: ZZn <z...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Jednostka e...@p...onet.pl (E-Milka) nastukała w
<3...@n...vogel.pl>:

> [...]
>grupowiczami, nieniejszym czynię to teraz naprawiając swój błąd. Witam
>wszystkich grupowiczów - ludzi ciekawych, zagubionych, szczęsliwych,

Nieczęsto tu pisuję, ale witaj :-)
--
Pozdrowienia, Zen0n ICQ UIN: 59008072
HZ: 'Malze zdobywaja pokarm przez flirtowanie'

Lektura na egzamin wstepny
do przyszlych studentow psyche:)
Czy mieć za dużo kumpli i przyjaciół to problem?
Czy można pogodzić życie prywatne z nauką?
witam