Białystok - terapeuta potrzebny

1. Data: 2000-10-23 09:07:29

Temat: Białystok - terapeuta potrzebny
Od: "Brian" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani,

Jestem z Gdyni, a potrzebuję jakiś sensowny kontakt w Białymstoku.

Chodzi o panią w wieku ok 50-55 lat, bardzo otwartą i kumatą. Od 2 lat
opiekuje się swoją chorą niedołężną matką i jest na granicy wytrzymałości.
Praktycznie nie wychodzi z domu. Zgodziłaby się na terapię, a myślę, że to
dobry pomysł w jej stanie. On wie, że powinna zadbać w końcu trochę o
siebie. Może dobrym pomysłem byłaby jakaś grupa, a nie indywidualna terapia.
Nie mam bladego pojęcie jak szukać w Białymstoku.
Polećcie mi kogoś sensownego.

Pomóżcie
--
Brian

b...@e...pl
#Life is the bitch and then you die#

1. Data: 2000-10-24 05:15:57

Temat: Re: Białystok - terapeuta potrzebny
Od: Przemek Rebeszko <n...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Brian" <b...@e...pl> napisał / wrote:

> [...]
> siebie. Może dobrym pomysłem byłaby jakaś grupa, a nie indywidualna terapia.
> Nie mam bladego pojęcie jak szukać w Białymstoku.

Mozesz skontaktowac sie z Tomkiem Bajkowskim..jest asystentem na wydziale pedagogiki
psychologii ul Swierkowa 20b... (zaklad psychologii )byl ze mna w grupie i jest
naprawde swietny w tych sprawach.na pewno cos pomoze...
pozdrwienia Agnieszka

Jestem
Lektura na egzamin wstepny
do przyszlych studentow psyche:)
Czy mieć za dużo kumpli i przyjaciół to problem?
Czy można pogodzić życie prywatne z nauką?