co to?

1. Data: 2005-01-17 09:47:53

Temat: co to?
Od: "szymon" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu odczuwam swedzenie obok nosa pod oczami. Te miejsca
okresowo czerwinieja i łuszcza sie.
Rownoczesnie wystepuje łuszcze łuszczenie brwi:(

2. Data: 2005-01-17 12:04:35

Temat: Re: co to?
Od: "N. N." <N...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

szymon wrote:

> Od jakiegos czasu odczuwam swedzenie obok nosa pod oczami. Te miejsca
> okresowo czerwinieja i łuszcza sie.

Witam w klubie. Mam to samo i nie wiem co to jest. Stosuję maść Askoderm -
zawiera witaminę A i przeciwdziała nadmiernemu złuszczaniu naskórka. Nie
leczy jednak w 100%. Wybieram się z tym do dermatologa, ale jakoś wybrać
się nie mogę :>
Z tym że opisane objawy u mnie ograniczają się głównie do samego nosa. Nie
można tego drapać, bo powstają małe ranki jest jeszcze gorzej. Spróbuj tej
maści - może coś pomoże...

--
(o< -- Imię: Nieznane
//\ -- Nazwisko: Nieznane

3. Data: 2005-01-17 12:38:40

Od: "se7en" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od jakiegos czasu odczuwam swedzenie obok nosa pod oczami. Te miejsca
> okresowo czerwinieja i łuszcza sie.
> Rownoczesnie wystepuje łuszcze łuszczenie brwi:(

Nie chce Cie straszyc ale podobne objawy ma luszczyca. Na nosie i na brwiach
tez sie moze pojawic.
Zobacz czy na stawach nie masz jakichs krostek z luska.
Rownie dobrze moze to buc lojotokowe zapalenie skory.
Ich z tym lepiej do lekarza.

se7en

4. Data: 2005-01-17 16:47:24

Od: "safanduaal" <d...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialem cos podobnego pod nosem przez kilka zeszlych okresow
jesienno-zimowych :-(
Wszystko minelo bezpowrotnie po zastosowaniu kremu "sudocrem" :-)
Pozdrawiam.

Jaki lekarz wyznacza waznosc prawa jazdy ?
Enterococcus species
Halitosa poranna
jak odczytać wyniki - jednostki tych wyników
Migreny a antykoncepcja hormonalna