co to jest P-LCR ?

1. Data: 2001-08-23 22:00:28

Temat: co to jest P-LCR ?
Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

w morfologii wyszlo mi tego P-LCR duzo za malo...nie wiecie co to jest?
jak rowniez RBC (wyszlo mi ciut za duzo) i MCH (wyszlo mi troche ponizej
normy...)

--
Rena

Wegetariańska Książka Kucharska http://puszkkka.vege.pl

proteinogram
Opryszczka
słońce<MSH
how to make new friends online - easy, it works great !
szukam...