szukam...

1. Data: 2001-08-23 10:41:23

Temat: szukam...
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc.

poszukuje sklepow z artykulami dla astmatykow.
czy ktos ma jakies informacje na ten temat?

pozdrawiam
Anhela.

2. Data: 2001-08-23 21:50:50

Temat: Re: szukam...
Od: darqus <d...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Aug 2001 12:41:23 +0200, <a...@p...onet.pl> wrote:
> czesc.
>
> poszukuje sklepow z artykulami dla astmatykow.
..hm jakie miasto?
Darqus

3. Data: 2001-08-25 11:06:51

Od: "Rexio" <c...@d...max.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..hm jakie miasto?
> Darqus

Bredorzyce

4. Data: 2001-08-26 21:42:11

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..hm  jakie miasto?
> Darqus

miasto obojetne
Anhela

5. Data: 2001-08-27 12:08:27

Temat: Alkohol podczas ciąży
Od: uska <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyszlym rodzicom, ktorzy nie potrafia odmowic sobie przez 9 miesiecy
alkoholu polecam ksiazke, ktora popelnil Dorris Michael ,,Zerwana więź',
na
jej podstawie powstal rowniez film.
Moze cudze doswiadczenia dobitniej zaswiadcza niz wyniki badan.

Pozdro

Malgocha

6. Data: 2001-08-27 12:14:19

Temat: Re: Alkohol podczas ciąży
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

uska napisał:

> [...]
> na
> jej podstawie powstal rowniez film.
> Moze cudze doswiadczenia dobitniej zaswiadcza niz wyniki badan.

napisz cos wiecej i konkretniej
bo nie wiadomo czy wyniki badan o ktorych mowisz sa za piciem czy przeciw
piciu uszkadzajacemu kore mozgowa plodu, podobnie z tymi doswiadczeniami

pojawiajaca sie tutaj polozna nie jest za niepiciem od czasu do czasu przez
ciezarne

Ksiazki tez nie kupie, bo i po co, wystarczy jak ja strescisz na jednej
stronie.
Przyszla matko - Pic albo nie-pic o to jest pytanie

7. Data: 2001-08-27 13:23:46

Od: uska <u...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> [...]
podobnie z tymi
>doswiadczeniami pojawiajaca sie tutaj polozna nie jest za niepiciem od czasu

Nie powolywalam sie na badania, to raczej ty. Zaproponowalam lekture ksiazki,
ktora moze przekonac niezdecydowanych ze na 9 miesiecy warto calkowicie
powstrzymac sie przed piciem wszelkich alkoholi.
Decyduje i tak przyszly rodzic, ale przedtem warto wiedziec, a nie nie daj Bog
robic sobie wyrzuty po.

>Ksiazki tez nie kupie, bo i po co, wystarczy jak ja strescisz na jednej
stronie.
>Przyszla matko - Pic albo nie-pic o to jest pytanie

Nie podejmuje sie streszczenia, ksišzka jest grubaśna. A na tak postawione
pytanie zawsze powiem: Nie pic.

Pozdro
Malgocha

THC i sny