słońce<MSH

1. Data: 2001-08-23 16:20:09

Temat: słońce<MSH
Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy zamiast długotrwałego wylegiwania się na słońcu lub solarium nie możnaby
przyjmować melanotropiny?

zalet byłoby wiele:

+brak czerniaka itp.
+brak zmarszczek
+dla niecierpliwych :)
+równomierna opalenizna
+ludzie mogliby opalać się przed telewizorem
+...

problemy, które zauważyłem:

-wymagałoby kłucia, być może częstego - w zależności od szybkości przemian
MSH w organiźmie
-mogłoby trochę :) rozregulować gospodarkę hormonalną
-...

Sam hormon mógłby być dosyć drogi ale myślę, że nie bardzej niż insulina,
łańcuch ponoć jest krótki -13 aminokwasów, zastanówcie się ile kosztuje
solarium lub wyjazd nad morze :).

Synteza środka nie powinna nastręczać wielu problemów. - szansa dla
polskiego przemysłu biotechnologicznego

Co o tym sądzicie Szanowni Grupowicze?

--
Z pozdrowieniami Adam Figarski

Papużki Nierozłączki
www.republika.pl/adam_figarski
n...@p...onet.pl

2. Data: 2001-08-23 16:35:32

Temat: Re: słońce<MSH
Od: "Ja" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Sam hormon mógłby być dosyć drogi ale myślę, że nie bardzej niż insulina,
> łańcuch ponoć jest krótki -13 aminokwasów, zastanówcie się ile kosztuje

a czy ten hormon zapewnilby relaks, oderwanie sie od zajec, pracy, etc, czy
zapewnilby szum morza i czy zastapil zapas ciepla [ :))) ] zgomadzony na
jesien?
jesli tak to wlasnie zaczynam formowac kolejke :PPP

3. Data: 2001-08-23 17:41:27

Temat: Odp: słońce<MSH
Od: "Adam" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chodzi mi o sposób spędzenia urlopu, a o sposób na opaleniznę. :)

Nikt Ci nie zabrania chodzenia nad morze.

Długotrwała ekspozycja na słońce lub lampę z solarium powodują nieprzyjemne
skutki uboczne.

Samoopalacz (mimo że z tego wszystkiego najzdrowszy!?) to pownie lipa, tu
za mało - biała plama, to się zaczyna łuszczyć, tu się podrapiesz - klops.
Możę wyglądać nienaturalnie np. ciemna twarz i bieluteńka szyja lub uszy :)
lub być pomarańczowy.

Można oczywiście jeść marchewkę, pić marchewkę itp w dużych ilościach i mieć
coś podobnego do żółtaczki.

Metoda z melanotropiną zapewniłaby opaleniznę identyczną z naturalną, która
chroniłaby przed UV, czego nie czyni samopalacz ani marchewka.

4. Data: 2001-08-23 18:04:34

Od: "Ja" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie chodzi mi o sposób spędzenia urlopu, a o sposób na opaleniznę. :)
>

> Nikt Ci nie zabrania chodzenia nad morze.

podales to jako niby-alternatywe wypadow nad morze, zgadza sie?

5. Data: 2001-08-27 12:04:58

Od: radek <r...@a...chem.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapomnij

> [...]
> łańcuch ponoć jest krótki -13 aminokwasów
>
> Synteza środka nie powinna nastręczać wielu problemów. - szansa dla

he he he

> Co o tym sądzicie Szanowni Grupowicze?

> [...]

how to make new friends online - easy, it works great !
szukam...
THC i sny
co na opryszczke??
Pilne, cytologia, czy można?