co to jest burghul

1. Data: 2005-06-08 12:29:23

Temat: co to jest burghul
Od: "asia.kopiczynska" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam być na spotkaniu na którym maja być podawane dania kuchni
islamskiej. Jedną z pozycji menu jest KEBEHNAYEH. Znalazłam przepis
podajacy, że jednym ze składników tego dania jest burghul. Ale co to
jest burghul?

Pozdrawiam
Aśka

2. Data: 2005-06-08 12:50:24

Temat: Re: co to jest burghul
Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik asia.kopiczynska napisał:

> [...]
> islamskiej. Jedną z pozycji menu jest KEBEHNAYEH. Znalazłam przepis
> podajacy, że jednym ze składników tego dania jest burghul. Ale co to

taka kasza z suszonej pszenicy

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń "usunto" z mojego adresu.

3. Data: 2005-06-08 12:51:47

Od: "asia.kopiczynska" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

bella napisał(a):

> taka kasza z suszonej pszenicy

Można to kupić w Polsce?

4. Data: 2005-06-08 13:30:33

Od: "Maciej_NT" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Burghul - Lamana na rozne grubosci kasza z pszenicy

5. Data: 2005-06-08 23:15:28

Temat: Re: co to jest BULGHUR
Od: "zowisia2" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej_NT wrote:
> Burghul - Lamana na rozne grubosci kasza z pszenicy
-------
buLghuR .. :))
przepisy: wrzucic w Google, i pojawi sie sporo.

:))
bułka paryska

6. Data: 2005-06-09 07:00:38

Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik zowisia2 napisał:

> buLghuR .. :))

tak
choć ja najcześciej spotykam się z nazwą 'Bulgur'

a teraz odpowem Asi:

Kupuję w sklepach ze zdrową żywnością.
Trochę podobne do 'kus kus" a może "cous cous":) tylko nie tak drobna
i trochę lepszy ma smak (ostrzejszy)
I jedną i drugą się moczy tylko bulgur dłużej.

Mam nadzieję że pomogłam :)

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń "usunto" z mojego adresu.

Zapiekanka - moje wczorajsze dzielo
gdzie kurs gotowania? ;(
jak Rosjanie klasyfikują sobie wódeczkę...
Dobra sałatka.
mrozenie plackow ziemniaczanych