mrozenie plackow ziemniaczanych

1. Data: 2005-06-07 15:40:02

Temat: mrozenie plackow ziemniaczanych
Od: Patsi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, czy mozna mrozic placki ziemniaczane? beda nadawaly sie do
spozycia po rozmrozeniu? nie beda zawieraly zbyt duzo wody?

pozdrawiam
patsi

2. Data: 2005-06-07 16:41:53

Temat: Re: mrozenie plackow ziemniaczanych
Od: "JerzyN" <007_usuń_to@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patsi" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam, czy mozna mrozic placki ziemniaczane? beda nadawaly sie do
> spozycia po rozmrozeniu? nie beda zawieraly zbyt duzo wody?

Prawdę mówiąc sama sobie odpowiadasz, po co mrozić placki ziemniaczane?
pozdr. Jerzy

3. Data: 2005-06-07 21:09:08

Od: Chesky <c...@N...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Patsi napisał(a):

> witam, czy mozna mrozic placki ziemniaczane? beda nadawaly sie do
> spozycia po rozmrozeniu? nie beda zawieraly zbyt duzo wody?

po rozmrozeniu nie beda tylko chrupiace jak zaraz po usmazeniu,
reszta bez zmian, bez problemu.

a ponownie rzuciwszy na patelnie zbedna woda odparuje
i masz jak swieze placki.

-

4. Data: 2005-06-08 07:31:01

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze wrzuc do zamrazarki sama mase na placki.Ja kiedys pytalam na grupce o
mrozenie masy na placki ziemniaczane.Wlasnie wczoraj odmrozilam i usmazylam
i wyszly super,tylko masa zmienila kolor z bialego na szarawy.
Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata

5. Data: 2005-06-08 08:55:41

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pusia" wrote in message news:d866ra$imq$1@news.onet.pl...
> [...]
usmazylam
| i wyszly super,tylko masa zmienila kolor z bialego na szarawy.

Metoda na szarawosc moze byc zaparzanie wrzacym mlekim, tylko ziemniaki
przed zamrozeniem musza byc odsaczone... ta metoda jest stosowana, gdy nam
zostaje czasami masa ziemniaczana po cepelinach albo gdy nie chce sie
wyjmowac maszyny do tarcia ziemniakow i trzemy w sokowirowce... zalewa sie
ziemniaki wrzacym mlekiem, dodatki jak do normalnych plackow... wychodza
biale i pyszne :)

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
http://kuchenna.host.sk

ciasteczka kruszyny?
kto poratuje wegetrianke przepisem na sos do miesa?
ciasteczka Kruszyny - czy uda się inaczej?
ciecierzyca ?
Imbirówka na pępkówkę - pilne